• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Maniok

Godmorgon! Vilket gym ska du till så tidigt Edvina? Hunden väckte mig kl 07.00 idag Sedan när jag väl gick upp för att släppa ut henne så går hon o lägger sig....sicken en!

• Tant Groda

haha vilken hund ni verkar ha!

på friskvårdshuset. stod att de öppnade kl 8. ska bara försöka äta lite frukost...

• Maniok

Ja, hon e minst sagt e knäppis...

ahaa....skönt att träna så tidigt. så e det gjort.

• Maniok

JAg ska med äta lite frukost o sedan blir det nog en riktig långpromenad med vovven.

• sofflan82

Hallojsan! hur är det med alla i detta underbara vårväder? Vad sak ni göra i helgen??

Jag ska passa på att rida båda dagarna och så ska vi nog grilla i eftermiddag.. Imorgon funderar jag på om man skulle till hus och hem mässan på Yllan, hade vart roligt!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Tant Groda

ska njuta i solen och snygga till här hemma och sen på barnkalas ikväll.
    vi ska grilla imorgon, längtar så!

har tränat nu, gick toppen bra!!!

• Tant Groda

Åh vad mysigt att rida, det är något jag oxå längtar efter...var flera åresen jag red sist, underbara djur

• Maniok

Edvina: vad duktig du är!!!

Sofflan: låter härligt! Här blir det storstädning både inne o ute. Imorgon ska sambon hjälpa en kompis att flytta så får väl koncentrera mig på utomhuslivet idag o ta insidan imorgon.

• sofflan82

Blev ingen ridning idag, har slipat och oljat utebordet... Och ikväll ska jag och sambon hem till solstrålen med sambo på grillkväll! Ska bli trevligt! Nu ska jag ut i solstolen igen!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!