Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
koko banan. Välkommen hit. Här är både människor med barn och utan barn så det går bra vilket som.
Morghana. Jag tycker ju att du måste prova skidor igen då. Min man hade inte åkt sedan han på 12 år helelr nä'r vi var uppe 2007 men det sitter kvar. För mig och barnen var det första gången på skidor över huvudtaget.
Sofflan och solstrålen, vad många träffar ni har hunnit få till redan .
Ja, vi har hunnit träffas två gånger på riktigt och stötte på varandra på mässan idag! Men det är väl så det är när man träffar trevligt folk!
Hej koko banan och välkommen hit!
koko banan: varmt välkommen hit!
Välkommen koko banan! Hoppas att du ska trivas i vår tråd!
Säger oxå välkommen till dig koko banan!
Åh jag tackar! Vilket trevligt bemötande!!
Hoppas att ni har haft en bra dag?
Själv har jag varit ute hela dagen och njutit, trots förkylning..
Jag har haft en väldigt br dag. Hade bara 4 barn på jobbet idag och solen sken! Slutade en timme tidigt och kunde åka hem och mysa lite. Fick sedan med mig sambon till gympan... Nu ska jag hoppa in i duschen!
Min dag har med varit helt ok. Synd bara jag inte kunnat njuta av vädret så mycket då jag sitter inlåst på ett kontor :) Men nu är vårskorna framplockade så de kanske åker på i morgon...
Wow sofflan, inte illa. Ska med försöka få min med mig haha! Var ni på badhuset? Vad kostar ett kort där?