Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
ja nu är det sommar tid och det var seeegt att gå upp i morse och åka till jobb, där ett par hade försovit sig
nu är jag hemma och är ledig hela långa underbara dagen imorgon!
Vad skönt med ledigt imorgon!
Själv var jag hemma hos Solstrålen på erotikparty igår! Vi hade väldigt trevligt! Blev en blöt kväll, för de flesta (förutom jag som körde... får lämna bilen hemma nästa gång!) Solstrålen är en underbart trevlig och rolig tjej, även om de trodde att de skrämde mig ibland, men jag är ju inte så lättskrämd..
Morghana: Usch så trist med kräk o bajs. Hoppas att du klarar dig!!!
sofflan: det var ju synd att man inte kunde komma. Bra att ni hade det trevligt. Köpte du ngt roligt då? Själv var man ute och svirade. Hade oxå väldigt trevligt på O´learys och träffade massa gamla vänner, så det var skoj.
Sommartid var det nu ja, och 17,8 grader har det varit i solen idag. Tycker helgen har rusat förbi och man har ju trots allt förlorat 1 timme denna helgen.
Skönt att du får vara ledig imorgon Edvina. Jag jobbar kväll imorgon så jag får iaf lite sovmorgon.
ja det ska bli jätteskönt spec nu när man är frisk oxå (är jag visserligen ganska ensam om att tycka) och nu ska jag fixa träningskort så att man kan börja rast fläsket, innan man börjar rulla fram
Låter som ni har haft väldigt trevliga helger i denna tråden, själv har man ju då jobbat, men det var kul. För första gången i september så jobbade jag FAKTISKT med en som helt självmant lyfte ergonomiskt. jag blev JÄTTEglad!!!!!!!!! Vilket jag oxå berättade för personen ifråga som blev helt chockad över berömet!
Min ena syster tjatar om att hennes barn är så envisa och bestämda och det har de minsann efter moster (jag)
min andra syster har idag upptäckt att hennes lille kille är ett godismonster, gissa vems fel det är??? (mitt)
Stod utanför o´learys vid ett tiden men vi orkade inte köa så vi åkte hem. Lämnade solstrålen med sällskap på teaterbaren lite innan. Klart att man köpte lite skoj, får det på torsdag.
Edvina: du har det inte lätt du...hihi
Sofflan: Ja, jag tittade ut ngn gång efter att vi kommit in och såg att det var kö. Vi var där precis innan tolv. Jaha då vet jag vad du ska göra på torsdag då, prova lite gott o blandat kanske hihi
Jaaa jag är så glad! Min välling-ratande bebis började helt plötsligt tycka om välling! Och det funkade inatt med! Nu har jag inte ammat på ett dygn. Kanske blir det ett glas rött i helgen för att fira! Jag har inte fått dricka på 2 år nu och har saknat rödvin såååååååååååå mycket! Men vad offrar man inte för de små? :)
Edvina: Jag brukar skylla min dotters humör på min lillasyster. :-P
De har ett helsickes humör båda två! Men det har jag med om jag ska vara ärlig. :-P Känner bara igen min lillasyster i min dotter när hon var lika gammal. SÅ lika!
Idag har vi fixat träningkort till mej, så nu kan man äntligen rasta fläsket lite.
sambon har beställt både träningsbh och linne till mej vi nätet och idag fick jag ett par träningsbyxor oxå. Så nu kan jag vara snygg oxå på gymmet
Varit på entre (det nya köpcentret i malmö). Det kan nog bli riktigt bra, när allt väl kommer igång. Många affärer som inte hade öppnat än. Fast där var ju lite små roliga saker oxå, man kunde testa hur det var att gå på "röda mattan", där var lite utställningar.
maniok: nä jag har inte det
morghana: Det finns nog en liten " Hanna" i båda flickorna och säkert i T, jag ser mej själv i dem många gånger faktiskt om jag ska vara ärlig.
Var ska du går någonstans och träna Edvina? Var det på badhuset?
Klart man ska vara fin när man ska träna :)