Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
Minnie fy vad läskigt! Jag fick typ 1,5 v efter op skit ont! Stod bara i köket så kändes det som nån tog en kniv o skar till.. Min man fick bära mig till soffan. Men sen hade jag inge ont efter. Dagen efter började jag blöda lite grann men bara lite som mens. Nästan inget i bindan men blod på papperet när ja torka mig. Tänkte att ja skulle ringa. Men eftersom jag blödde så lite och inte hade ont efter så antar ja och hoppas att det är som det skall ????
Minne hur är det nu så här långt efter? Hur var sexet? Är? Ja vågar knappt känna
Efter. Kände ju lite förut kände massa små stygn trådar där inne
Minne hur är det nu så här långt efter? Hur var sexet? Är? Ja vågar knappt känna
Efter. Kände ju lite förut kände massa små stygn trådar där inne
Hoppas du kan få tillbaka den positiva känslan ?? ska säga att det är ju sjuk stor skillnad om förspelet är bra!! Pang bom på har ja svårt för. Jag är faktiskt nervös inför när vi ska återuppta samlivet
Hoppas du kan få tillbaka den positiva känslan ?? ska säga att det är ju sjuk stor skillnad om förspelet är bra!! Pang bom på har ja svårt för. Jag är faktiskt nervös inför när vi ska återuppta samlivet
trycker på o h spänner när ja sätter mig ner i soffan eller stol, sprecis när ja nästan är nere. Drar o spänner trycker när ja böjer mig framåt. Dammsög nyss svårt när man ska under soffor etc. ???? snart gått 4 v. Har ju ingen aning om hur det ska vara heller... Blir kanske ringa imorrn och fråga om D ska vara så.. ???? nån som känner igen sig...?
Lössi, jag opererade mig också i Linköping för 3 veckor sedan. Hade bland annat ett muskelfäste som varit av i över tre år och som nu satts fast. Det spänner en hel del här med när jag böjer mig och det tar fortfarande emot att sitta normalt på en stol. Jag är extremt feg och försöker undvika allt som känns obehagligt. Är livrädd för att sabba något då jag kämpat för att få hjälp i över 3år.
Lössi, jag opererade mig också i Linköping för 3 veckor sedan. Hade bland annat ett muskelfäste som varit av i över tre år och som nu satts fast. Det spänner en hel del här med när jag böjer mig och det tar fortfarande emot att sitta normalt på en stol. Jag är extremt feg och försöker undvika allt som känns obehagligt. Är livrädd för att sabba något då jag kämpat för att få hjälp i över 3år.
trycker på o h spänner när ja sätter mig ner i soffan eller stol, sprecis när ja nästan är nere. Drar o spänner trycker när ja böjer mig framåt. Dammsög nyss svårt när man ska under soffor etc. ???? snart gått 4 v. Har ju ingen aning om hur det ska vara heller... Blir kanske ringa imorrn och fråga om D ska vara så.. ???? nån som känner igen sig...?
Ja, det är oerhört frustrerande vad man ska behöva kämpa. Först den femte gyn kunde konstatera att ett muskelfäste var av, trots otaliga besök under dessa tre år. Kan ju tycka att det borde vara grundläggande kunskap hos gyn att muskelfästen bör sitta fast för normal funktion. Nu är det bara att ta det lugnt och hålla tummarna för att det ska bli bra!????