• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Har du fått upprepade missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss! Här finns också många kloka gummor som sitter på mängder av information.

Tidigare trådar:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    Del 6. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    Del 7. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html
    Del 8. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m36533392.html

Behandlingslista:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38034570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:36
    Ihopsamlade fakta om missfall och hur man förebygger:

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m40119318.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:40
    Eftersom 9 kommer efter 8 så är detta självklart del 9. Inte del 8 som det står i rubriken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 10:26
    Ny behandlingstråd!
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41272718.html
  • Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
  • mammawannabe
    Tittar in från ett vintrigt och snöigt Hudiksvall och önskar alla en riktigt riktigt 

GOD JUL

Kommer nog hänga här en del under juldagarna oxå iof

• mamarazzi

Håller på att koka gröt men ville titta förbi och säga
    GOD JUL TILL ER ALLA UNDERBARA, TAPPRA, FANTASTISKA KVINNOR!

Vill också tacka er för ni har funnit här under helvetes 2008. Jag kan inte föreställa mig att 2009 ska bli lika illa. 2009 MÅSTE bli bättre. Plussade på ÄL sticka idag på morgonen och vi bestämde att nu kör vi på. Har inte fått alla provsvar ännu men jag orkar inte vänta och vänta och vänta. Det är det ända jag gjort det senaste halvåret känns det som.

TACK IGEN FÖR ATT NI FINNS!! Utan er hade mitt 2008 varit ännu värre...jättemycket värre. Ser fram emot att hänga i en tråd med er alla nästa jul som heter "vi med underbara bebisar".

GRATTIS KRUSBÄR! Du kan ju starta tråden till oss!

KRAMAR I MASSOR! Tillbaka till gröten innan den bränner fast.

• Linan78

GOD JUL allihopa! Hoppas ni alla kan njuta av julen på ett eller annat sätt!

Grattis Krusbär! Underbar julklapp! Försök nu att slappna av, i alla fall ett tag...

Här är det lugnt... Men bara en dryg vecka kvar till BF nu. Börjar bli nervös... Håll alla tummar för mig är ni snälla. Hoppas själv att det dröjer några dagar in på nya året.

KRAMAR!

• Idun 78

GOD JUL! Säger som alla andra - tack för att ni finns! Ni gör mf-träsket klart trevligare än vad det annars skulle varit.

Linan, jag håller alla tummar jag har för att du får världens finaste present i början på det nya året!

Mamarazzi, längtar redan till den tråden! Krusbär, sätt igång och starta den.

Cia, drick många paraplydrinkar åt mig också!

DND, om vi inte "ses" innan dess - hoppas du får en underbar nyårsafton i Barcelona, och att det blir starten på ett fantastiskt bra 2009!

Massa massa massa kramar!

ps. Tittar nog in en sväng imorgon igen, men försvinner sedan iväg ett par dagar och där är det inte säkert att jag har ngn uppkoppling...

• Bling1975

God jul kära vänner!

Hoppas ni mår bra allihopa och att vi som hade ett riktigt dåligt 2008 ska få ett bättre 2009.

Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • babblar på

GOD JUL på er

och grattis Krusbär! Vad underbart! Nu går det nog vägen ska du se

mikes bride: hoppas det inte är ett utomkvedes för dej. De har misstänkt det på mej några ggr men det har inte varit det (eller gått tillbaka av sej själv som det visst kan göra)
    Håller tummarna att det inte är utomkvedes och håller tummarna för din killes operation

• BettanB

God Jul allihop!Nästa år skall vi allihop ha bebisar, i varierande storlekar, att fira julen med.

PresentPresent

Mistletoe 2

Nosce Te Ipsum
  • Krusbär

Tack för alla grattis!

Vill bara säga att den här tråden har betytt jättemycket för mig också. Som det mf-vrak man är är den ovärderlig. Ni är helt underbara!

G O D J U L !

• Laban82

Vill önska alla här inne en mysig jul.

GOD JUL PÅ ER ALLA!

• milky

Jag fick et ma i oktober. Blev gravid igen i november men är nu jätterädd att det är ett ma igen... :(

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8