Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Hej Franka! Har tänkt på dig. Vad bra att du får testa något nytt. Prednisolon är på tapeten nu efter artiklar lite här och där. Jag hoppas att det går vägen. Hur har det gått allt som har med adoption att göra? Var befinner ni er nu? Hur blev din livshistoria?
Decdia, det finns massor att göra, men man får inte ligga på latsidan i missfallsvärlden. När läkaren efter ett fåtal prover säger att det inte finns något mer att göra så är det bara att sparka läkaren och söka vidare. Finkamma internet på information. Kunskap är makt, även i vår värld. Se till att ta fler prover (kolla min blogg), som Bling säger så är det en bra början. Det finns några mf-snubbar bland läkarna i landet som faktiskt tycker att det här med mf är intressant och är villiga att skriva ut exemplevis blodförtunnande. Kontakta någon av dem om du inte får det du vill ha av din läkare. Läs den här tråden och äldre trådar. Vi är många kloka gummor här som sitter på en mängd information.
AHöst, jag kan tro att Dr B kan skicka en remiss. Lucinakliniken. Han är inte den som är den. Hur mår du och Henry?
BP, testa ingefära. Riv lite över fil eller knapra som det är. Det sägs hjälpa lite. Småät annars massor under dagen. Se till att aldrig bli hungrig, det brukar slå till då. Det är skit att må illa. Urk.