Grattis Ginko!
Mamarazzi, jag har alltid gjort uppehåll under mina utredningar. Vågade inte chansa. Jag hoppas iaf att utredningen ger dig något och att det går snabbt. Denna eviga väntan på något hela tiden är fan knäckande.
DND, jag har alltid testat och fått plus på CD 11. Jag är en nyfiken sort helt enkelt. Varje gång som jag har varit gravid så har jag anat det innan. En speciell känsla har vid något tillfälle infunnit sig. Sist var det vid kopiatorn på jobbet. Då visste jag även om jag inte vågade hoppas. Jag hoppas att det är din tur nu. Håller tummar och tår!
BP, samma som övriga med proggarna.
Idun, tjoho för imorgon! V fick spruta idag så jag hoppas att hon inte är på allt för dåligt humör. De kan ju bli lite konstiga efter det, de små liven.
Vinkar till er andra!
Just det ODD! Jag kom på att jag har glömt att svara på din fråga om kamera. Jag har en Canon EOS 400D. De flesta av mina foton är tagna med ett ljuskänsligt objektiv som vi har köpt till. Behöver tex aldrig ha blixt inomhus. Objektivet är ruggigt bra! Nu väntar jag på ett macro-objektiv som jag har beställt. Nu kommer det bli fler fina bilder.