EMND skrev 2008-12-13 10:06:16 följande:
Och stakars Kajolajo! Vilken sjukvård vi har när vi måste hjälpa oss själva med bägge diagnos, provtagningar och medicin. Skamligt! Vad ska vi till med all forskning och Nobel-stoltheten när landet brister på det nödvändigaste - SJUKVÅRDEN! Kräver vi mer från läkarna nu än för 100 år sedan? Är vi otåliga? Missuppfatta mig rätt men med sättet att skicka patient hem att vänta att besvären gå över eller bli värre och utreda/behandla då, kan vem som helst bli läkare. Behandlingsätt har medicin kommit långt men våra läkare i Sverige saknar mod, kunskap eller pengar att ställa diagnos! Jag har flera exempel på det och har jämfört med utländsk sjukvård (jobbar själv inom sjukvården).Linan vad kul, vilken början på året. Lille kommer kanske vid 00-slaget! Tjohoooo! Som värdens sötaste champagne! Lycka till!Undrar hur är det med Mw? Kvar i stora staden?Finesssan har du klippt dig än?
Åh nej, DND, Finessan ser fortfarande förskräcklig ut i barret. Måste tajma in tiden med sambon eftersom jag inte tror att Vida är road av att gå till frissan. Han är ledig i slutet av nästa vecka så förhoppningsvis då.
Lilleskuttan, ser det inte ut som en liten grabb på bilderna?
Kajo, trist med ögat. Hoppas att det blir bättre snart.
Coolt med bf 1 jan, linan! Jag har vänner som har bf på självaste julafton.
Nu ska jag på spinning. Har äntligen tagit itu med träningen. Jag köpte mig en personlig tränare för att få en riktig rivstart och coaching. Lyxigt och dyrt, men ack så bra. Nu hoppas jag få ordning på min slitna och tjocka hydda. Jag vill så gärna kunna titta mig i spegeln utan att må illa. Och för att inte tala om att slippa värken.