• Finessan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Tjoho Strumpis! GRATTIS! Ännu en Lucinabebis.

Lilleskuttan, typiskt! Det som ändå är så bra är att man får komma tillbaka om det inte alls går. Vi hade tur i oturen. V låg riktigt illa till i tvärläge, men det fanns ändå lite utrymme. I 10 min, sen ville hon inte vara med längre. Fick ändå väldigt bra bilder med tanke på läget. Hoppas att busen vill visa sig lite mer nästa gång.

Idun, tack själv och tack för den übersöta presenten! Vida kommer att bli vacker som en dag i den. Riktigt kul att träffa N också! Men som vanligt var det alldeles för kort. Vi hoppas snart få komma hem till er och bekanta oss med vovven också. Lite trist bara att V var dålig och inte sitt charmigaste jag. Hoppas hon är bättre i morgon.

• Finessan

Odd, om du kikar ett par sidor tillbaka så har jag svarat dig ang. kamera. Glömde bort men kom på det igen.

• Finessan

Odd, när man tar bilder nära med det där objektivet så blir det så. Tar man riktigt nära så gäller det att verkligen få fokus på ögonen, annars blir det papperskorgen direkt. Objektivet är verkligen kanon. Vi var på dop förra helgen och alla som har fotat i en kyrka vet hur bra det blir med blixt, not. Bilderna vi tog blev helt underbara, med ett fantastiskt varmt ljus.

Kameramodellen som jag har går att hitta till bra pris begagnat, om man vågar sig på det. Har man några slantar över så rekommenderar jag att köpa till några objektiv.

Precis som Cia säger så går det att lära sig att ta fina bilder med en "enklare" kamera också.

Jag fick en riktig guldbild på V häromdagen som jag gjorde svart/vit. Vi har beställt det fotot förstorat och i canvas som en julklapp till V:s farbror och musmatta till min pappa. Har lagt in den i galleriet nu.

Cia, det är så jobbigt för mig när V inte är bra. Hur sjutton vänjer man sig vid det? Hon kommer ju bli dålig många, många gånger till.

Hur är det med er?

• Finessan

Odd, just det, den bilden.

Något annat som är bra med kameran och som hjälper till med att fånga just den där bilden är att den har en funktion där den tar kort så länge avtryckaren hålls inne. I en serie av mängder av kort så brukar oftast något bli bra. Nackdelen är att det blir en jäkla massa bilder på datorn. Det är ju så svårt att radera. Vi har tusentals och tusentals med bilder på Vida. Fundersam

• Finessan

Bp, jag mådde illa flera veckor efter proggslut. Trodde det skulle ge sig med proggen, men icke då. Urk.

Spännande Idun! Allt kommer säkert att vara jättebra.

• Finessan

Idun, härligt! Nu är det raka spåret till bebis ska du se. Kyss

MTA, lycka till i morgon!

Kramar till alla er andra!

• Finessan

Fy vilken dag i tråden. Mina tankar till er båda, MWB och MTA.

Hej till de nya!

• Finessan

Bling, jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för er nu. Så otroligt ledsamt och orättvist. Nu får ni ägna all tid och ork till att se till att mannen blir frisk igen. För det blir han ju. Många kramar!

• Finessan

Franka, stort grattis! Vad härligt att det går åt rätt håll. Jippie jippie! Kyss

MTA, detta låter ju hur konstigt som helst. Jag hoppas att trasslet kommer att redas ut så att du får svar på dina funderingar.

a80, jag läste den tråden men tappade sen bort den och hittade den aldrig igen. Funderade på hur det hade gått för killen, men han dog alltså?! Förvånad Usch.

• Finessan

Grattis Krusbär! Har du fortsatt med akupunktur?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8