Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Mjölk: Lysande idé. vi har en digitalkamera så om någon vänlig själ påminner mig när det är dax så fixar jag det.¨
FiaÅkotten: På den där sidan var det ju mycket bra priser om jag så säger. Det tål att kollas på mer.. Tyckte att den ni tittat på verkade vara mycket bra.
Mjölk: det kommer nog ordna sig med FK bara man tjatar ett tag...
Idén med digitalkameran var jättebra tyvärr har inte vi heller någon (lånar grannens i gång i veckan hihi) men det skulle verkligen vara kul!!
Missboss ja visst är det bra priser och vagnarna verkar bra jag vill inte betala flera tusen mer än jag behöver det är ju liksom ganska dyrt ändå... en kompis bara stirrade poå mig när jag sa jag hittat en för bara 2700 hon trodde jag skämtade!
Suck sambon gick till jobbet nyss... så jäkla tråkigt att sitta här hemma själv hela jäkla dagarna... tips på vad jag kan göra? gratis aktiviteter isf...
Hoppas alla har en bra dag!
Hejsan! Får man vara med här?! Har inte sett denna tråd tidigare! Lägger in mig själv den 15:e december!
December:
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
18. fjunfjunet
Januari:
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
8. lenfre
11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
12. Bergeli
14. Idapida(27 år, Haga)
18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
Februari:
2. Äntligen bebis
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
Alise: Välkommen till oss!!!
Jag uppdaterar också listan pga flyttat BF:
December:
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
18. fjunfjunet
Januari:
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
8. lenfre
11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
12. Bergeli
14. Idapida(27 år, Haga)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
Alise: Välkommen till oss i vår tråd!!! Nu blir FiaÅkotten glad att ni blir fler åt Vännäs hållet
Välkommen Alise!!!
Välkommen Alise!!
IcaS jepp jag blidde jätteglad!! =)
fy jag håller på och packar lite smått... kan ju lika gärna packa ner alla kläder jag inte längre kan ha och så lite annat som man inte använder sådär jätte ofta... men det var svårare än jag trodde...
Tack så mycket!
IcaS: Blev också glad =D
FiaÅkotten: Usch, vad jobbigt... Men man har ju igen det sen dom sista dagarna innan flytten!
Kan ju passa på att fråga om det är nån här som vet om man kan göra Köns-UL nånstans i nån stad som inte ligger allförlång bort? Inte för långt bort är typ 50 mil.
Alise
pratade med missboss om det där med köns UL och hon sa att hon inte visste nåt närmare än stockholm, hon hade haft nån tråd ute... jag är glad att vi gått på UL här ville verkligen veta!!
Vad har du för känsla av att det är för sort?
Ni som fått barn innan var eran känsla om kön rätt?? *nyfiken bara*
FiaÅkotten: När jag väntade Hugo var jag den enda som var övertygad om att det skulle bli en pojke...gick tom omedvetet o kollade på pojksaker när jag väntade honom!! Behövdes inget könsul här inte
Maken var helt förtvivlad över att jag var så bombsäker...han menade att jag inte fick bli ledsen om det inte blev som jag tänkt mig..men hallå jag skulle ju få en bebis så då fickjag ju som jag ville!!
Nu så väntar jag en tjej...så det så