• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • icaS

Mjölk: Självklart ska vi ut och shoppa loss och ta en fika, det får bli i slutet på aug eller början på sept.
    Hoppas att allt går bra på undersökningen och att du känner dig minder orolig efteråt, jag håller tummarna stenhårt och önskar dig lycka till!!!! *kramis*

• jummie

Kan ju passa på att slänga in vad som faktiskt är rätt onödigt att köpa nu när nu kommer att bli lätt shoppinggalna!!

omlotttröjor eller t-shirt, de åker bara upp o sitter aldrig på som de ska...bodys är det som gäller!!!

när det gäller mammakläder så ta en eller två storlekar för stort...känns jättetrist men det är rätt skönt att slippa köpa nytt när man bara har några veckor kvar!! Jag klarade mig på rätt lite kläder..men man är ju spyless på dem sen

• sofia76

Shopping ....mmmmm
    Fika.... mmmm

Men jag vill nog ändå vänta till efter UL den 16/8 för att vara på den säkra sidan, sen om allt ser bra ut då så blir vi nog offentliga med vår lilla hemlighet

• Missboss

icaS: Det blev en röd för mig Tror nog att den tröjan kommer att funka alldelens utmärkt. Räkfrossan var mycket trevligt, mycket skratt och prat. Den är bara på onsdagar och vill ni sitta inne så boka bord.. Vi fick sitta ute och det blev nästan kallt.

Mjölk: Så klart vi ska träffas och fika och shoppa kläder.. Nä, inga mammakläder här inte, bara den där tröjan som jag får ha när jag har riktigt stor mage.

sofia76: Förstår dina tankar men det kommer att gå bra.

• Missboss

Mjölk: Det kommer att gå bra. Det är många som har blödningar under grav. Men det är skönt att få se att allt är ok. Hör utav dig sen så vi får veta. *kram*

• bbpop

Hej! Vad trevligt att se så många från Ume här. Jag är ny på Familjeliv och min fru och jag väntar vårt första barn i februari. Vi var på inskrivning hos barnmorskan igår och vårt lilla blåbär kommer att titta ut ca 13/2!

• icaS

blåbärspappa: Välkommen till vår tråd och kul med en kille bland allt tjejsnack!!

• icaS

Tar mig friheten att uppdatera listan åt blåbärspappan, sen kan ni fylla i eller ändra BF senare.

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    13. blåbärspappa med fru (1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• Missboss

Välkommen hit blåbärspappa!!!!!

• bbpop

Tack icaS!

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?