• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Hallå Umeå Tjejer!

Här kommer en till som vill va me i ert gäng, det verkar som om jag blir "kärringen" i gänget med mina 36år och jag väntar vårt 2:a barn. Lägger in mig på listan oh säger:

Hej Till alla!!

December:

18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    26. blond lucia

• icaS

"Mjölk" Det går en buss till Norrmjöle Linje 126 så den bör ta dig till något havsbad det finns ju både i Bettnesand, Sörmjöle och Norrmjöle. Sen har du Ljumviken i Holmsund Linje 124 och ett i Obbola men jag tror inte bussen går så långt.

Hoppas att det var till någon hjälp och att det blir fint väder igen så att vi får bada, har själv TVÅ veckor kvar att jobba................ men det är bara att stå ut.

Ha det gott

//Ica

• icaS

Mjölk: Tråkigt att du inte kan sova, det blir så jobbigt i längden. Jag har också problem med sömnen så jag tar alla tillfällen jag kan och sover men jag är ändå trött. Min mage har blivit jätte svullen de senaste veckorna, vissa dagar ser det ut som om man är i vecka 34........ inte så kul....

Men vi får ju nåt fint för allt *elände* vi måste gå igenom, vi får fokusera oss på det, men skickar en *kram* så att du känner dig lite bättre.

Pussmun, FiaÅkotten och Idapida: Välkommen till oss!!!

• icaS

Jag har suttit och funderat en stund, är alla förstagångs mammor eller har ni redan en eller ett par hemma ??!! Själv har jag en fantastisk kille som hinner bli 4 år innan BF, han vet inte om att han ska bli storebror men min svägerska är hemma med sin 6månaders tjej och han kallar sig för storebror åt henne . Han är jätte snäll och mysig mot henne så jag hoppas att det blir lika när vi får en egen ...

• icaS

Oj vilket otroligt bra Hb du har, du får skicka lite åt mitt håll jag har 104 trots järntabletter....
    Själv var jag på inskrivning den 6/7 har fått tid till läkaren den 25/7 då görs även ett UL för att kolla tillväxten, längtar efter att få se den lilla knodden det blir mer värkligt då.

• icaS

Jag gjorde VUL i vecka 7 och det var jätte häftigt att man kunde se hjärtat picka redan då...

• icaS

Missboss: Äter också Triobe och har dubbel dos under graviditeten äter även extra folsyra + järntabletter och har ändå så dåligt värde, så jag tackar för allt hb du "skvätte" hit .
    Tror inte att alla i H-sund får läkar tider men jag äter en medicin som är farlig för fostret så jag kommer att gå på kontroll var tredje vecka fram till BF pluss att jag hade havandeskapsförgiftning förra gången jag var gravid.

sofia76: Va kul att du har fått se den lilla det är en fantastisk känsla som man kan leva på länge, håller tummarna och önskar dig lycka till.

• icaS

Hälsar Mor Lina välkommen till vår tråd, en till H-sundare va kul

• icaS

December:
    17. FiaÅkotten (25 år och kommer from 1Oktober bo i Vännäs, gamla tväråbäck)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• icaS

Mor Lina: Har du legat i hård träning , inne på fjärde jag är imponerad...
    Själv har vi hafft en hel del problem så vi är lycklig att vara inne på vårt andra

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?