• icaS

Umeåmammor januari-februari?

FiaÅkotten: Kul att få göra UL det är en upplevelse att få följa utvecklingen, gjorde 10 UL under förra graviditeten så det blir väll lika många denna gång hoppas jag

Jodu om du ska bråka med FK då ska man inte ha anlag för huvudvärk....

• icaS

Missboss: Ååå va skönt att få sova så länge, jag önskar att min semester börjar snart då ska jag sova i flera dygn .

Jag får väl ta mig en tur till PoP på lunchen och kolla in nåt jag också....... köpte faktiskt en kjol och en tröja igår..(berätta inget för min man) kjolen kan jag ha nu men tröjan får vänta

• icaS

Missboss: Japp det blev en tröja till av priset att dömma samma som din

FiaÅkotten: Kul med en tjej, har ni nåt namn än??

• icaS

Missboss: Det blev en ljusblå, hade tänkt en röd men kom på att jag redan har en . hade du trevligt på räkfrossan??? det lät väldigt mysigt så jag får väl dra ihop mina kompisar och åka dit nån dag då man orkar vara ute på kvällen, annars ligger jag i soffan från 19 till 22 tiden.....

• icaS

Mjölk: Självklart ska vi ut och shoppa loss och ta en fika, det får bli i slutet på aug eller början på sept.
    Hoppas att allt går bra på undersökningen och att du känner dig minder orolig efteråt, jag håller tummarna stenhårt och önskar dig lycka till!!!! *kramis*

• icaS

blåbärspappa: Välkommen till vår tråd och kul med en kille bland allt tjejsnack!!

• icaS

Tar mig friheten att uppdatera listan åt blåbärspappan, sen kan ni fylla i eller ändra BF senare.

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    13. blåbärspappa med fru (1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• icaS

Mjölk: Skönt att allt var bra och att ni fick se det lilla livet, längtar själv till på måndag då vi får kika på vår.

• icaS

Missboss: Ta med din sambo på fikat så kan vi alla dra han i öronen och skälla på honom, då får han allt känna på hormoner

• icaS

Mjölk: Det var en smart ide detdär med digitalkamera (har ingen så jag får överlåta det åt någon annan)

jummie: Det var ju smart med liften i sängen, men du vet väll att alla människor har en inbyggd grej som gör att man inte ligger på sina barn (det har nåt med aphjärnan att göra ) enda gången den funktionen sätts urspel är när man dricker alkohol eller äter medicin.... det var en barnläkare som berättade det för mig på BB så jag har haft min kille i sängen mellan oss i flera månader och det gick jätte bra och jätte mysigt

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?