• icaS

Umeåmammor januari-februari?

jummie: Var in och kollade på den och den verkar ok och som Fia så så behöver ju ínte billigt betyda dåligt, men jag förstår att du blir skeptisk...... men det var ju 2 års garanti på den.

• icaS

Lisabettan: Va bra att du fick i dig vätska och att lillpyret i magen mår bra. Kul att det känns bättre. Flygningen låter inte så jätte kul, tänk på att röra på dig mycket under flygningen skickar en styrke *kram*

• icaS

Jag hade tänkt gå på Nolia i dag men det verkar inte lockande i detta regn, huvudet håller dess utom på att explodera var igång hela dagen i går hade en kompis som fyllde 30 år så vi började 11:00 och kom hem vid 24 tiden. Jag fick i och för sig en tupplur mitt på dagen men hade nog behövt lite lugnare....... men kul hade vi

• icaS

Hej Buebo och välkommen till oss!!

• icaS

Elsakling: Välkommen till vår tråd, självklart kommer det att gå fler fika tåg.... kladdkakan på Mekka är ju nåt i hästväg så man blir väll beroende

• icaS

Mjölk: Vilken fantastisk fin klänning, vore jag inte gift skulle jag gifta mig igen

Fia: En karl på fikat går bra för min del, bara han inte äter upp all kladdkaka

Nej ni tjejer nu ska jag gå på Nolia och se om man kan göra av med lite pengar.

Ha det bra alla !!

• icaS

Jag går på kontroll hos BM innan ul i vecka 18 (har ju redan gjort 2 ul) fast jag är ju lite "speciell" nej men det beror nog på BM och om man har något i bagaget typ mediciner eller sjukdom....

På Nolia hittade jag inget speciellt förutom tossor i ull (samma som AuroraBorealis ??) men tycker att det känns lite tidigt än...... så jag köpte nya utelampor till huset och tunnbröd och sockor till lillgrabben som förövrigt är jätte förkyld och sover sen länge....

• icaS

Huvudvärk är det nåt som är smittsamt i denna tråd?????

Missboss: När började du få huvudvärken och vart sitter den?? Du får knyta nåt runt huvudet det är skönt men man ser inte klok ut hoppas att det släpper

• icaS

Fia: Anledningen till att jag inte shoppar är dels för att jag tycker det är lite tidigt än (är i v15) dels har jag ju redan allt eftersom jag redan har en kille....... men jag vill ju köpa tjej kläder men det törs jag inte

• icaS

Mjölk: Jag hittade en Brio duo -03 för 2500:- på Blocket, så 2800:- för en -02 lät lite dyrt....

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?