• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • Lisabettan

Halloj,

här går det vilt till. Har bara varit borta i några dagar och trådlängden har redan fördubblats. Välkommen alla nya!

Mjölk; lite sommarfika skulle vara trevligt. Jag åker över till staterna i augusti och kommer inte tillbaka förrän mitten av november så jag kommer ju missa så mycket fika under tiden ;) Någon annan som är sugen på lite juli-eller-början-på-augusti-fika?

• Mjölk

Vad sägs om lite fika i helgen? Lördag eller söndag? Eller kanske mitt i veckan på kvällen?

• Lisabettan

Söndag skulle funka för mig

• Missboss

Välkommen hit spes!!!!!

Fika passar mig bättre någon kväll i veckan. Ev, att vi åker till sundsvall i helgen och göra en miniweekend.

• Bergeli

Hej på er allihopa,

Nu var det längesedan vi var inne, hoppas att ni alla mår bra.
    Vi ska på ul den 9/8 håller på att längta ihjäl mig, det datumet innebär visserligen också att min semester är slut vilket är mindre kul. Är det många av er som har berättat på jobbet än? Själv tänkte jag göra det efter semsetern.

• icaS

Bergeli: Jag har berättat på jobbet för det går inte ens att dölja framför allt inte när det har varit så varmt, för min mage har svällt upp till en stor uppblåst mage ser ut som jag är i v 35 . Hade tänkt vänta till efter semestern men min börjar ju inte föränn på måndag

Fika för mig passar bättre på en kväll eller nästkommande helg, för i helgen har vi lite planer.

• Mjölk

Vad sägs om onsdag kväll? Var nånstans?

• Mjölk

Bergeli:
    Jag berättade för 2 veckor sedan o då var jag i 10:e veckan! Fast jag trodde att jag var i 12:e! Det gick hur bra som helst!

• Bergeli

Ica S & Mjölk

Börjar dagen efter vi har varit på ul så det känns rätt perfekt.

Har precis varit på semester och shoppat mamma kläder i Sthlm.
    Mamma butiker i Umeå är man ju inte bortskämd med.
    Känns iaf skönt med lite mer byxor som sitter skönt.

Är i vecka 16 och har gått upp 1 kg.
    Hur ser viktuppgången ut för Er tjejer?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?