• mianfianpian

19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...

Hur ska det gå?? Jag som ville plugga vidare och allt... är snart 20år.. allt är förstört... men jag vill ha min älskade bebis... är i v 14 nu... kan inte bo hemma och kommer bli utslängd!!!

• Svar på tråden 19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...
  • enny signatur

jag fick en lägenhet som 17åring i uppsala, förstahandskontrakt, gymnasiestudent.

• Angelica89
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:06:03 följande:
    Svar på #94Inte är jag svartsjuk varför skulle jag vara det??Neej dom hjälpte mig inte.Men idag har jag det bättre jag vissade för soc och alla att visst kan jag leva mig med det jag får men inte är det lätt..När dottern blev 1år började jag plugga och van tillbaks mitt liv jag fick tillbaxs min kille jag har en underbar familje idag alla har bett om förlåtelse
    Va skönt det måste ha varit en jätte stor lättnad. Det är ju ett bevis på att det går bara man vill!
  • Carinamamma84
    Svar på #99
    nej abrolut INTE jag är så glad att jag har henne i mitt liv.
    Ingen ska behöva göra abort.
    Inte änns Ts håller tummarna för henne att hon får hjälp och att hon behåller sitt barn för hon ska bara veta hur underbart det är men man blir inte lycklig för pengar
  • enny signatur
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:06:03 följande:
    Svar på #94Inte är jag svartsjuk varför skulle jag vara det??Neej dom hjälpte mig inte.Men idag har jag det bättre jag vissade för soc och alla att visst kan jag leva mig med det jag får men inte är det lätt..När dottern blev 1år började jag plugga och van tillbaks mitt liv jag fick tillbaxs min kille jag har en underbar familje idag alla har bett om förlåtelse
    alltså visade du attdegjorde fel, varför sks de inte göra rätt nu?
  • Carinamamma84
    Svar på #102
    Ja man ska inte ge upp om någon trycker ner en.
  • enny signatur
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:07:54 följande:
    Svar på #99nej abrolut INTE jag är så glad att jag har henne i mitt liv.Ingen ska behöva göra abort.Inte änns Ts håller tummarna för henne att hon får hjälp och att hon behåller sitt barn för hon ska bara veta hur underbart det är men man blir inte lycklig för pengar
    det har hela tiden låtit som motsattsen
  • Takhiza

Det stämmer absolut och det ÄR skit tufft. De vet både du och jag som varit i liknande situvationer. men det GÅR med jävla anamma, men det är aldrig lätt att ha barn, och svårare utan inkomst, bostad etc

Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:07:54 följande:
    Svar på #99nej abrolut INTE jag är så glad att jag har henne i mitt liv.Ingen ska behöva göra abort.Inte änns Ts håller tummarna för henne att hon får hjälp och att hon behåller sitt barn för hon ska bara veta hur underbart det är men man blir inte lycklig för pengar
  • enny signatur
    Takhiza skrev 2008-09-18 18:09:44 följande:
    Det stämmer absolut och det ÄR skit tufft. De vet både du och jag som varit i liknande situvationer. men det GÅR med jävla anamma, men det är aldrig lätt att ha barn, och svårare utan inkomst, bostad etc
    visst är det svårare när ekonomin är knaper å andra sidan lär man sig mycket
  • Carinamamma84
    Svar på #104
    Soc min familje vänner alla gjorde fel bad mig göra abort att jag var en dålig mamma att jag inte kunde leva ett liv som ungmamma och att jag var en Hora för jag låg med en kille jag inte kände och blev garvid!
  • Carinamamma84

Näh nu ska vi sluta haha alla vi gammla jävla kärringar nu ska vi hålla tummarna för Ts Hejja hejja hejja ge inte upp behåll dit barn hära kommer kloka råd från oss föräldrar

Svar på tråden 19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...