• mianfianpian

19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...

Hur ska det gå?? Jag som ville plugga vidare och allt... är snart 20år.. allt är förstört... men jag vill ha min älskade bebis... är i v 14 nu... kan inte bo hemma och kommer bli utslängd!!!

• Svar på tråden 19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...
  • Carinamamma84
    Svar på #88
    Precis nej dom hjälper inte med boende nej man måste leta själv och hur lätt är det för dagens ungdommar som går dära med stor mage!!!
  • dio

Carinamamma84: Jag är ledsen att soc behandlat dig illa och helt och hållet truntat i dig, det är fruktansvärt. Men låt inte din bitterhet gå ut över denna tråd. Du hav varit i ts situation, stötta, peppa och kom med konkreta råd istället

• Carinamamma84
    Svar på #90
    man får inte lägenhet!
  • Angelica89
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 17:57:29 följande:
    Svar på #82Visst visst inte fan hade jag något alls!!Inte fan hjälpe dom mig!!!
    Förlåt men det låter som att du blir väldigt svartsjuk för att vi tror att ts verklligen har en chans att få hjälp hos soc. du säger att du inte hade något alls, jag har väldigt svårt att tro att soc bara sket i just dig .Men vad vet jag.
  • Carinamamma84
    Svar på #92
    jag försöker ju detta att vara gravid och ung är inte lätt som många tror nu förtiden. det är klart jag vill att hon inte ger upp som jag gjorde jag grätt varje natt jag var så lessen jag hatade mig själv jag ville dö varför skulle jag leva när ingen brydde sig om mig eller mitt barn.
  • Takhiza

Jag har varit i den sittsen, stor mage, inga pengar, letandes lgh. Inga problem. Vill man så går det

Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:03:10 följande:
    Svar på #92jag försöker ju detta att vara gravid och ung är inte lätt som många tror nu förtiden. det är klart jag vill att hon inte ger upp som jag gjorde jag grätt varje natt jag var så lessen jag hatade mig själv jag ville dö varför skulle jag leva när ingen brydde sig om mig eller mitt barn.
  • enny signatur
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:01:02 följande:
    Svar på #90man får inte lägenhet!
    vaddå man fårinte en lägenhet?
  • Angelica89
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:01:02 följande:
    Svar på #90man får inte lägenhet!
    Dom bad mig också att aktivit leta , och det gjorde jag VARJE dag satt jag och letade lägenhet , men precis som du sa det är faktiskt inte så lätt att få en lägenhet utan inkomst mm, då sa jag det till soc och TRE dagar senare ringde hon upp mig och medelade att jag skulle gå på visning och om jag ville ha den så skulle dom fixa det. så verkligen jag tycker det är skit konstigt att du inte fått någon hjälp alls.!
  • enny signatur
    Carinamamma84 skrev 2008-09-18 18:03:10 följande:
    Svar på #92jag försöker ju detta att vara gravid och ung är inte lätt som många tror nu förtiden. det är klart jag vill att hon inte ger upp som jag gjorde jag grätt varje natt jag var så lessen jag hatade mig själv jag ville dö varför skulle jag leva när ingen brydde sig om mig eller mitt barn.
    fast du ångrar väl inte att dyu behöll!?
  • Carinamamma84
    Svar på #94
    Inte är jag svartsjuk varför skulle jag vara det??
    Neej dom hjälpte mig inte.
    Men idag har jag det bättre jag vissade för soc och alla att visst kan jag leva mig med det jag får men inte är det lätt..
    När dottern blev 1år började jag plugga och van tillbaks mitt liv jag fick tillbaxs min kille jag har en underbar familje idag alla har bett om förlåtelse
Svar på tråden 19 år, gravid, singel, arbetslös, bor hemma, har inga pengar...