Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Josefine90 skrev 2008-11-22 19:18:01 följande:
    Undrar hur det är att åka på söndagar? Funderar på att åka imorn så vi e där ca 11.00-12.00 e de jääättemkt folk som kommer vid den tiden?
    Ja du är garanterat inte ensam där imorgon..har hört att trycket på söndagar tydligen blivit helt galet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-23 11:30:36 följande:
    Tror du inte att jag glömde bort att köpa grinden, de va ju typ en av sakerna jag skulle ha... Funderar på att be H köpa den, tokan åker ju den 19 dec igen... Men... kan du förklara för mej var den ligger
    Ligger inne i det lilla rummet jämte babyavdelningen..där vagnarna finns
  • Smultronhjärta
    Liljan77 skrev 2008-11-23 20:50:19 följande:
    Finns dora-dockan?
    Den har ju funnits iaf förra veckan..kostar 149 bild finns i mitt galleri)
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-24 10:54:25 följande:
    ska dit imorgon tror ni det kommer vara mycket kö? kommer åka dit med två barn så vi behöver verkligen komma i "rätt" tid
    Bästa tiden är att antingen komma så att man nästan hänger på låset eller att komma sen eftermiddag.
    Säger Grattis till Nelly här då
  • Smultronhjärta
    Maria84 skrev 2008-11-24 11:23:54 följande:
    Har precis lagt in en länk i bildtråden, har bilder på våra hemsida..
    Vad mycket fint ni handlade Ursöt lampskärm
  • Smultronhjärta
    Ladyn skrev 2008-11-26 11:52:45 följande:
    Hur är overallerna från Gekås? Är dom i "andas" material, 100% vatten o vindtäta?
    Nej- jag har ännu inte hittat någon funktionsoverall på Gekås men snart så borde de komma tycker man
  • Smultronhjärta
    MissKaos skrev 2008-11-26 19:18:40 följande:
    Ladyn skrev 2008-11-26 11:52:45 följande: JAg köpte en i Fintex -superfin. MEn pytteliten för 170 kr, så länge det är Finetex så ska dom vara vattentäta. (i mitt galleri)
    Finetex är i en del fall inte vattentätt utan vattenavvisande- visst finns Finetex som vattentätt men en overall ska gärna ha tejpade sömmar om detta ska funka. Sonen hade en overall i Finetex köpt på Gekås förra året som inte var vattentät och dessutom var overallen för bylsig för att han skulle kunna gå bra i den.. Så i år blev det mer pengar på en annan overall som pallar min vilding till son
  • Smultronhjärta
    MissKaos skrev 2008-11-26 19:37:59 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-11-26 19:29:13 följande: *s* OK! MIn är i strl 62, så hanlär ju inte krypa omkring.. JAg vet att folk har köpt vattentäta overaller som har varit bra på Ullared. Men hur var det nu? Det ska stå "vattentät" och inte "vattenavvisande" på den elle rhur?
    Japp vattentät- vattenavvisande kan du nog hitta på alla vinteroveraller Känns som det vanligaste ordet tillsammans med smutsavisande..Inget avvisande funkar när det kommer till min galning till son- han måste ha tåliga kläder när han är utomhus
  • Smultronhjärta
    madebyinferno skrev 2008-11-27 15:06:04 följande:
    Någon som vet något om babyskyddet på Gekås, vet att den kostade typ 329:- och det är ju galet billigt - men är det något att ha, godkänd och så alltså??? tror märket var "mothers choise" eller liknande?????Någon som vet??
    http://www.motherschoice.se/pdf/mini.pdf
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8291&productId=165462&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Antar att det är denna? (har varit det tidigare iaf)
    Det står att man kan använda den som babysitter..men det hade inte jag gjort
  • Smultronhjärta
    chicopico skrev 2008-11-27 19:29:38 följande:
    www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail... någon som vet om den finns där?? pris?? sen undrar jag om dem har starwars leksaker där?? ska eventuellt dit i början på nästa vecka... ska bli kul!
    Japp- kostar 269:-

Stars wars var värre men tror nog att jag har sett något sånt men är inte säker
  • Smultronhjärta
    chicopico skrev 2008-11-27 19:53:35 följande:
    tacksåmycket för svaren då vet ja ca pris iaf..
    Ja nallen kostar numera 269:- , höjdes från 249 för ungefär ett halvår sedan..
    Star wars trodde maken finns oxå
  • Smultronhjärta
    Pixxi skrev 2008-11-28 20:10:37 följande:
    Jag köpte jättefina, sånadär jättemjuka till mina töser, en med hjärtan på o en med regnbåge o stjärnor. De kostade 99 kr styck
    Finns även med hjärtan i microfleeceliknande material på dam för 99:-
  • Smultronhjärta
    Mysaaan skrev 2008-12-03 09:08:19 följande:
    Hur är det att åka till Gekås på em/kvällen? Hur brukar det vara med folk då?
    Mycket bättre med kvällar än dagar tycker jag..Själv åker jag alltid dit runt 17, då brukar det lätta..fast jag bor nära och skulle nog vända bilen och tuta hemåt om det var trångt även då
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8