Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

zasata skrev 2008-10-19 16:03:59 följande:
    vad kostar åkpåsen på ullared?
    Scrolla uppåt- 2730
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2008-10-19 16:07:48 följande:
    vad är det i duo för något?
    Duo kallas den med tunnare foder i- varför vet jag inte
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    2007 Mamma skrev 2008-10-19 22:14:53 följande:
    3timmar!! Det va inte mkt! Haha
    Vi klarar alltid av Gekås på knappt tre timmar Oftast mindre faktiskt och kommer då vid 17-17,30 och tar det ändå lugnt eftersom det allt som oftast är mindre folk då
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    mmonika77 skrev 2008-10-20 10:41:00 följande:
    Sockerkakan-> Tack för ditt svar... såg du möjligtvis priset på bobbycars? Funderar på att ta en tripp dit enbart om de är billiga.
    289:- för bilen och jag tror att släpet kostar 199:-
    Det finns massor med svar inte alls långt bak i tråden om man orkar leta lite
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Umkhaled skrev 2008-10-22 10:27:50 följande:
    Min resa var planerad till idag men tyvärr blev det ej så. Nu kanske jag ska åka på fredag istället..Kommer säkert att vara massor av folk men jag kan ej vänta.. Ni som brukar vara där fredagar och lönhelg vilken tid passar bäst att vara där vid 08.30 eller 10.30...
    Helt klart 8.30 före 10.30 även om det nog kommer va trångt redan då och resten av helgen/kommande veckan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Men nu blir jag nyfiken på vad syrafria/inte syrafria innebär och varför ska man inte ha det när man scrappar *kommer aldrig scrappa men kul å veta*

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    tjenixen skrev 2008-10-22 17:20:25 följande:
    med tiden kan korten bli gula och förstörda osv. En hel vetenskap inom scrapbooking:) Jag köper inte scrapgrejer på Gekås om jag inte t ex ska ha det till att göra kort för då spelar det ju mindre roll med syrafritt eller inte.
    Tack tack- då har jag lärt mig något nytt idagGlad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-22 19:46:22 följande:
    hm, fanns det bläckpatroner till skrivare på ullared?
    Japp- finns till så gott som alla skrivare-dock är inte alla originalmärken
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    linhol skrev 2008-10-22 19:48:09 följande:
    Någon som vet om det finns nån liten smidig "rese sylky" på gekå´s? vad kostar den i så fall och finns det någon form av viloläge?
    Paraplysulky är väl smidigast på resan och den kostar 179:- men har inte liggläge..
    Det finns en shoppingsulky för nära femhundralappen som har liggläge och som nog skulle funka vid resa- dock  vet jag inte hur skrymmande den är ihopfälld..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Kika77 skrev 2008-10-24 09:26:24 följande:
    Är det någon som har varit där nyligen och sett prylar med Cars eller Rolly eller Rorry racerbil? Typ leksaker eller påslakan och så.En granne ringde dit för att fråga och fick till svar att dom inte hade det längre?! Men jag undrar ändå???
    Japp Cars finns massor av tex leksaker, lakan till stora & små, matgrejer, badlakan, väskor, kläder etc..
    Rorri är såg jag lite leksaker från igår..och Wall-E om ngn undrar det
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8