Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Jag rekommenderar ingen lördag alls denna årstiden- kan man så ska man satsa på att åka mitt i veckan! Tisdag/Onsdag är bäst tycker jag och då sent på dagen mot kvällen..

**Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Yezzica skrev 2008-10-02 20:45:23 följande:
    Hej har startat ett eget inlägg där jag fråga om leksaker på ullared, men då kan jag ju lika gärna fråga här :) Jag är ute efter ett bilgarage med 2plan och hiss.En trehjuls sparkcykel.Släp till bobby car.Nån som vet om det finns?Eller andra roliga tips på bilar och lastbilar mm till en 2årig kille?Gärna bilder om det finns:)
    Detta garaget köpte vi för 349:-
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_Garage
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Nimsy skrev 2008-10-02 22:25:21 följande:
    hehe.. en undran bara sådär... Har läst några sidor tillbaka o inte nå neg om Gekås. Kanon.Men allvarligt? Ingen som fått med sig nå hem som ni blitt arga/besvikna osv över ?? Jag har varit där tre gånger... (alltså jag gillar stället =)Men har alltid fått med mig defekta saker hem typ. första gången var det saker t tösen som vart galet, köpte ett princess tält bl a.. Men på den fattades det två viktiga saker på i själva anordningen så det gick inte ens att få upp ????köpte en hängande lampa o sladden var 40 cm?? räckte ju knappt till o hänga upp den =)Sen köpte jag bambinos nappar o det visa sig att ett av paketen jag köpte(köpte 3 paket) så var napparna 1 cm kortare än dem man typ köper hemma i nån butik  ??hehe.. men ska väl dit igen nån gång här framöver ...
    Köper faktiskt sällan något som jag har blivit missnöjd med- å andra sidan köper jag nästan bara kända märken på Gekås och inte de okända för att de är lite billigare. Sen vänder jag upp och ner och kollar av grejerna innan de hamnar i min vagn, tar gärna förpackningen längre in osv.. Men om något inte skulle va okej så har jag ju bara 3 mil ditFlört
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 07:36:45 följande:
    www.fisher-price.com/se/infanttoys/product.as...
    Den kostar 269:- på Gekås
    Denna finns oxå för 369:-
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_Learning_Laughtop
    Och denna finns för 139:- tror jag det var..
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price%2C_Farmers_says
    Och denna
    http://www.lekmer.se/leksaker/B%E4rselar/Fisher-Price%2C_baby-b%E4rsele
    Sen fanns det massa Little People och Fisher Price för bebisar, laugh and learn klocka, mobiltelefon m.m.
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 07:46:56 följande:
    Ja, men nu är hon ingen baby längre, 2 år o 8 månader.... Jag funderar på de där emma dockorna, som sjunger björnen sover, finns de på ullared? de kostar mellan 5-600 i västerås....Finns de andra dockor som sjunger o pratar, kissar i potta osv?hunden var ganska dyr förra året, tror den kostade mellan 349-400 i västerås
    Jag har noll koll på docksortimentet tyvärr men Fisher Price har jag bättre koll på
    Laugh and learn datorn, klockan och telefonen är ju för äldre barn så de kanske skulle passa dottern din
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 07:50:23 följande:
    ja vad kostar datorerna??? har testat dem, hon elite liten än, men fyller 3 i feb....
    369:-
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 09:11:39 följande:
    det är väl likt öb o rusta?
    Nja, jag tror inte att de spelar i samma liga riktigt..Gekås har ju med åren bara fått fler och fler vettiga märken och jag tycker nog att Gekås är mer selektiva med vad de plockar in i sortimentet än ÖB och Rusta som har mkt skräp!
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Småbarnsliv skrev 2008-10-05 20:56:15 följande:
    Var därigår & blev av med min vagn.. Jävla bajsmänniskor... Hade en hel del saker i den.Massa folk, fullt upp... men men fick lite shoppat iallafall men kundvagnarna var slut vid 10
    Oj, kundvagnen hoppas jag och inte barnvagnen?
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-05 21:15:23 följande:
    hehe så illa är de nog inte, att de tar vagnen! Men visst det finns mkt att välja på, de kanske trodde att barnet var till salu med???
    Nja..man vet ju aldrig Men om någon tar ens kundvagn beror det oftast på att man har parkerat den någonstans..De "parkerade" vagnarna är en anledning till att det är trångt som f*n på Gekås!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8