Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Smultronhjärta skrev 2008-10-24 09:51:11 följande:
    Japp Cars finns massor av tex leksaker, lakan till stora & små, matgrejer, badlakan, väskor, kläder etc..Rorri är såg jag lite leksaker från igår..och Wall-E om ngn undrar det
    Hehe trött idag Givetvis såg jag lite leksaker med Rorri racerbil igår!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Gammy skrev 2008-10-24 13:06:40 följande:
    hej! orkar inte riktigt läsa igenom hela tråden Är det någon som vet vad BobbyCar kostar på gekås?? Gärna snabba svar...inte exakt pris, men på ett ungefär. Vill veta om det är lönt att vänta o handla eller köpa här hemma. Här kostar de ca. 350kr.Tack på förhand!
    289:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    jerka79 skrev 2008-10-26 11:02:48 följande:
    Hej!Hoppar oxå in med en fråga till er ullaredexperter Är leksaker mycket billigare i Ullared än normalt?? Bra att veta till jul, jag har endast vart där en gång och då hann jag bara med kläderna....!
    Absolut billigare på Gekås- framförallt "märkesleksaker" som Fisher Price tex garage köpte jag för 350kr som på leksakaffären kostar 600, FP datorn för 369 kostar nära 600 annars..
    Duplo är billare med inte jättemycket, utklädningskläder är jättebra pris på under 100lappen, pussel och ritsaker är superpris på..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    villasibylla skrev 2008-10-26 12:07:05 följande:
    Hej Learning puppy hade de i onsdags iallafall.Tror den kosta 169 kronor, hade en liten variant som man kan sätta i spjälsängen.
    Learning puppy kostar 269:- och en liten likadan hund som hänger upponer med speldosa i (tror jag) kostar 149:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Alison skrev 2008-10-27 11:36:51 följande:
    Tack snälla för svaren.Jag skriver just nu listor på vad jag ska kika efter, inga köpkrav alltså . Vad tror ni om detta?Jacka till mig (gärna två) strl 38/40Byxor till lillkillen strl 110Leggings/byxor till stortjejen strl 134/140Underkläder o strumpor till allaDiv. julpynt, papper, snören m.mLite hygienartiklarJulklappar (leksaker och kläder) till barn på 7,6,4,3 och 1 årSpindelmannensakerVad finns i elektronik då? Finns kameror, telefoner, dvdspelare?
    Ja- allt på din lista lär du hitta varianter av på Gekås
    Elektronikavd har både bra och dåliga märken- Denver till Philips..jag rekommenderar NetOnNet framför Gekås- även prismässigt i många fall
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    MiaP skrev 2008-10-27 17:11:51 följande:
    Jag har suttit och skrivit låååång inköpslista. Senaste dagarna har också kul reklam ramlat in i brevlådan. Faktiskt kan jag inte påstå att priserna numera är så mycket billigare på Gekås. Har hittat mängder med grejjer i all reklam som är minst lika billigt här hemma om inte billigare till och med!Nåja, jag tar min jättelista och åker i morgon. Är ju himla väldans skitkul ändå!
    Hihihi..instämmer i att det är "himla väldans skitkul ändå" Även om man bor 3 mil därifrån
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    TeZs skrev 2008-10-28 00:13:15 följande:
    Lite knäpp fråga kanske :)Har för mig att dom har dammsugarpåsar där, har dock aldrig köpt det där. Ligger priserna lägre än här hemma eller är det ungefär liknande priser?
    Finns dammsugarpåsar på nedre plan utefter ena väggen..de vi köper kostar runt 30-40kr tror jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-28 10:10:13 följande:
    oj vad bra. jag ska köpa dammsugarpåsar!!!!
    Tycker jag att du ska göra..dock är jag inte säker på priset..
    Sen så är det lika bra att du ställer in dig på kö och trängsel
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Endlezz Love skrev 2008-10-28 19:26:40 följande:
    Nån som sett om lammfällen till vagn har kommit än? isåfall vad kostar den?
    Ska Gekås få in en speciell fäll med färdigskurna hål för vagn?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8