Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Songs from the wood skrev 2008-11-17 17:15:15 följande:
    Vi har babyvakten Top Com, 299 kr. Är jättenöjd med den. Har flera vänner som även de är supernöjda. Det var lite krångel de första dagarna innan jag förstod mig på den, men det tror jag att de hade varit med vilken babyvakt som helst eftersom jag var helt ny på det.
    Även vi har top com och rekommenderar den varmt..Vår klarade sig till och med utomhus en vecka i regn(högtalaren som Max kastat ut) och fungerar finfint fortfarande
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-17 19:03:27 följande:
    Säj vad du inte har DÅ blir de en sån... å en kläm grind!
    En Philips
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Wilmis07 skrev 2008-11-17 21:44:50 följande:
    Någon som vet hur mycket fisher price learning puppy kostar på ullared?
    269:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Wilmis07 skrev 2008-11-17 21:48:32 följande:
    Tack! Min kompis sa att det fanns någon för typ 199 kr,men det måste väl vara den lilla som är som en speldosa då.
    Den med speldosa kostar 149:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Maggis Nervis skrev 2008-11-17 22:28:25 följande:
    Hej hopp! Är det nån av er som varit på Gekås nyss och vet om de har mkt "Dora-utforskaren" saker?
    De har allt som oftast iaf Dora dockan- bild finns i mitt galleri-för 149:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    MIA SD skrev 2008-11-18 09:42:13 följande:
    Det har varit så förr IAF att december är en ganska lugn månad!De flesta har då redan varit på i utiken o fyllt på sina julklappar.Vi som bor i området åker oftast på senare på dagen eller på kvällarna.De fyller ju på varor hela tiden annars skulle ju det vara tomt vid tiotiden.Det har kommit mer folk på helgerna mkt pga söndagsöppet men om det tar folk ifrån vardagen vet jag inte!Vi i området åker ALDRG dit lönehelger och på skollov!Jag älskar gekås o skulle gärna åka dit en gång i veckan! men det får jag inte för mannen..........
    Amen!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kerstin skrev 2008-11-18 14:18:33 följande:
    Någon som vet om de säljer åkpåsar till barnvagnen på Gekås?
    Japp tre varianter och dessa pratas det om på varenda sida nästan..Flecce 199, lammfällsfodrad 649:-, duo 159:-
  • Smultronhjärta
    Ladyn skrev 2008-11-18 17:26:06 följande:
    Nu är det många frågor från alla här, så jag passar väl på jag oxå då Finns det fiskesaker på gekås?
    Finns en del, mestadels av märkena Abu Garcia och Fladen..Annars finns det en ok fiskeaffär ovanpå Bok-Olle
  • Smultronhjärta
    Ladyn skrev 2008-11-18 17:30:41 följande:
    Oj det låter ju toppen! Hur är priserna på fiskeaffären ovanpå Bok-Olle då?
    De ligger runt 30% ibland 40% billigare än många andra fiskeaffärer..Maken köpte en rulle för 500 som annars kostar 1300 fast då var det rea..Fiskedragen vet jag inte hur pass mkt billigare de är. Ibland säljs även Abu Garcia spön inne på Gekås men inte alltid och just nu kanske utbudet är något mindre på Gekås
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8