Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

KattenJanson skrev 2008-11-18 21:30:46 följande:
    Här verkar vara ett bra ställe att fråga om någon vet vad ståbräda till vagn kostar - om det finns? Ska visserligen åka på torsdag så då kan jag kolla själv. Finns det några leksaksgarage, typ fisher price...
    FP garage för 349:- och bensinstation har jag oxå sett
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 07:48:07 följande:
    Vet någon om det finns dora utforskaren dvd filmer på gekås och pris på de? Om de är billigare där kommer jag köpa de där och ge dotter de i julklapp. Om de är billigare att köpa här hemma gör jag de och då får hon den i födelsedagspresent.Sen en fråga till. Brukar det vara många på ullared dagen innan julafton? De är då vi ska åka dit. Kanske blir första gången som vi får stå i kö. Har vart där 3 ggr tidigare och aldrig stått i kö. :)
    Tomten kanske kan komma med en sån här
    Dora 149kr.jpg149:-
  • Smultronhjärta
    lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 09:50:41 följande:
    Nej men vad tuff :) och billig. Har den några ljud? (dottern har börjat prata mer nu sedan hon kolla på dora, säger bla karta, stjärna, dora osv)
    Ja den har runt 30 olika ljud och man varierar ljuden med de olika kompisarna..
    Här finns en bild till:
    http://www.lekmer.se/leksaker/Dora/Dancing_Dora_Sjungande_Dora
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 10:14:55 följande:
    Smultronhjärta...Kommer dessa från gekås!?www.tradera.com/HELT_NYA_PANELGARDINER_Julgar...
    De ser ut som något som Fynda säljer (Fbgs miniGekås) och de har i stort samma utbud som Gekås gällande gardiner(om än ngt mindre och mer kinakrafs)
    Men om dessa verkligen finns vet jag inte tyvärr..jag jagar bara vanliga gardinlängder nu, har haft så mkt paneler att jag får krupp vid tanken
    Fast de var såå söta- du får kolla imorgon..för Gekås har bra pris på paneler- det vet jag Och säljaren har uppenbarligen kommit över ngt billigt parti,vilket talar för Gekås, så många likadana gardiner som hon säljer!
  • Smultronhjärta
    SofieO skrev 2008-11-19 11:03:10 följande:
    Brukar det vara mycket folk på lördagar? typ nu på lördag? Jag o maken ska nog ta oss en sväng dit om vi lyckas få barnvakt...Finns det mycket leksaker?
    Japp- extremt mycket folk på helgerna nu denna tiden på året..lättar något en bit in i december.
    Leksaker finns det massor av- till bra priser
  • Smultronhjärta
    MansonDust skrev 2008-11-19 14:20:05 följande:
    0-25 kg menade jag. Barnet som ska ha den är 7 månader.
    Jaha..de varianter som jag har sett på Gekås är den som jag länkade till och så det redan nämnda babyskyddet. Något annat har jag inte sett fast jag kan ju ha missat
  • Smultronhjärta
    Amparo skrev 2008-11-19 14:49:01 följande:
    Hej alla!gekås är skoj att handla på, man får verkligen valuta för pengarna. Störigt bara att man har så j*vla långt att åka när man ska dit. ca 110 mil tur och retur!!Hur långt har ni andra, hur ofta är ni dit?
    Runt 3 mil vilket således innebär att jag är där alltför ofta Varannan vecka på ett ungefär
  • Smultronhjärta
    Känslan skrev 2008-11-19 19:59:50 följande:
    Någon som vet om de har Brio Giraffen?Va där för typ 2 veckor sedan men tänkte inte på det och hade begränsad budget.Pris i sådana fall?
    Såg giraffen och helikoptern förra veckan..tror de kostar runt 100kr
  • Smultronhjärta
    AlexandraLuleå skrev 2008-11-19 20:03:42 följande:
    fortfarande ingen som vet vad dom har i serien cars? tänkte på dom större modellerna, alltså inte dom där små plåtbilarna på 7 cm
    Alltså- det finns massor av Carsgrejer..Jag kollade på en lite större bil som man drar bakåt så kör den framåt, pussel, bilbana, mindre bilar, tygbilar med ljud etc
  • Smultronhjärta
    AlexandraLuleå skrev 2008-11-19 20:25:23 följande:
    bilbanan har vi redan vad har dom för priser på dom större bilarna? sonen som blir 4 i feb bara älskar dom
    Tror den bilen jag kollade på kostar runt 100kr men jag har ingen aning om den räknas som större?
    Mollle skrev 2008-11-19 20:53:58 följande:
    Någon som vatt på gekås nyligen som vet om dom säljer little pet shops? Min dotter har blivit tokfrälst och vi ska åka upp till ullared nästa vecka =)
    Japp, dock ingen koll på priser mer än att de tydligen är bra
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8