Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Maria84 skrev 2008-11-19 21:42:03 följande:
     Såg att de hade nåt från Musse Piggs Clubhus men jag tänkte inte på vad det kostade. Pippi finns en del, som väskor, servis osv.
    Ganska ok priser på dem faktiskt upptäckte jag när jag kollade på Musses Clubhus prylar på BR
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Längtande Lina skrev 2008-11-19 22:05:22 följande:
    På tal om Brio, har dem racerbilarna också? Pris?
    Japp- tror de kostar 50-60kr
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 22:08:48 följande:
    Rakapparat m Magnus Samuelsson... Han styrkelyftaren, vet du vad de kostar!?!?
    Tror jag såg något kit med en hårtrimmer och liten trimmer till näsan..Prismässigt ingen aning men rakapparat finns nog troligen i glasskåpet då?
  • Smultronhjärta
    Längtande Lina skrev 2008-11-19 22:21:18 följande:
    Har dem även den nya, STORA racerbilen?
    Det vet jag inte..har bara sett de små..Men det kommer mer och mer av "nya" Brio så det är ju inte helt omöjligt att den finns när du ska dit
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-20 19:44:38 följande:
    Där va ju folk idag men ändå inte överfullt liksom Vi kom 8 å gick rakt in, å gick ut vid 11.30, en före oss i kassan
    Vad skönt Hittade du mycket fint att bränna dina pengar på?
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-20 20:00:01 följande:
    Nej, int emycke.. så vi tog en omväg förbi en dansk butik på vägen hem Kom fram till att vi e nog ganska kräsna numera
    Ja det är klart ni gjorde ..jag handlar sällan barnkläder på Gekås men däremot en massa annat som leksaker och inredningsprylar Har man väl börjat med danskt så går det inte sluta ju
  • Smultronhjärta
    Längtande Lina skrev 2008-11-20 21:00:05 följande:
    Smultronhjärta, du brukar ha koll! Vad kostar panelgardiner (med julmotiv helst) på ett ungefär?
    1 och 1 är 3 borde väl ha kollat det idag kanske Men paneler är billigt på Gekås..man kan köpa tvåpack från 60kr..Jag skulle gissa att julpaneler kostar mellan 80-100kr beroende "märke" på dem.
  • Smultronhjärta
    Längtande Lina skrev 2008-11-20 21:04:18 följande:
    Ok, tack!!!Fick nämligen reklam från ÖB om julpaneler för 49kr (2-pack). Så då ska jag nog åka och kolla på dem i alla fall...inte så säkert att dem är något att ha!!!
    Haha..ja det finns säkert likadana paneler på Gekås för samma pris som ÖB då..de brukar dra någorlunda lika prismässigt men några kronors skillnad här och där..Jag har som sagt ingen superkoll på paneler eftersom jag är tröttnat och gått tillbaka till längder
  • Smultronhjärta
    Pigelinen skrev 2008-11-22 15:49:58 följande:
    ja är det det? osäker...
    Det är 74/80 men den är liten den med, även 86/92 sista stl är 98
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-22 19:00:43 följande:
    Håller med om att pyjamasarna är små i storlek, jag köpte 98 till sonen som har 86/92 och den var för liten redan när jag provade den första gången, när jag sen hade tvättat den så hade den krympt flera cm. Nästa gång tänker jag skippa jamasarna på Gekås.
    Redan gjort Kan inte förstå hur de kan krympa så..
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8