Nej, int emycke.. så vi tog en omväg förbi en dansk butik på vägen hem Kom fram till att vi e nog ganska kräsna numera
Ja det är klart ni gjorde ..jag handlar sällan barnkläder på Gekås men däremot en massa annat som leksaker och inredningsprylar Har man väl börjat med danskt så går det inte sluta ju
Längtande Lina skrev 2008-11-20 21:00:05 följande:
Smultronhjärta, du brukar ha koll! Vad kostar panelgardiner (med julmotiv helst) på ett ungefär?
1 och 1 är 3 borde väl ha kollat det idag kanske Men paneler är billigt på Gekås..man kan köpa tvåpack från 60kr..Jag skulle gissa att julpaneler kostar mellan 80-100kr beroende "märke" på dem.
Längtande Lina skrev 2008-11-20 21:04:18 följande:
Ok, tack!!!Fick nämligen reklam från ÖB om julpaneler för 49kr (2-pack). Så då ska jag nog åka och kolla på dem i alla fall...inte så säkert att dem är något att ha!!!
Haha..ja det finns säkert likadana paneler på Gekås för samma pris som ÖB då..de brukar dra någorlunda lika prismässigt men några kronors skillnad här och där..Jag har som sagt ingen superkoll på paneler eftersom jag är tröttnat och gått tillbaka till längder
Håller med om att pyjamasarna är små i storlek, jag köpte 98 till sonen som har 86/92 och den var för liten redan när jag provade den första gången, när jag sen hade tvättat den så hade den krympt flera cm. Nästa gång tänker jag skippa jamasarna på Gekås.
Redan gjort Kan inte förstå hur de kan krympa så..