Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

1 och 1 är 3 skrev 2008-11-11 20:54:04 följande:
    Kollade du nu efter scartkontakter till mej!?!?
    Nej, jag sprang bara ner och hämtade en lilla spöket laban film*glömde helt* Men du ska ju ändå dit om en vecka så det var ju inte hela världen Annars kan jag kolla nästa vecka eventuellt ska jag dit igen då
    Johannapanna skrev 2008-11-11 21:40:28 följande:
    Nån som vet om det finns Brio tågbana?
    Finns en annan variant som vad jag har fattat det som är kompatibel med Brios, har dock inte koll på priset

Megablocks var det ngn som frågade om och jag såg idag bilar som hör till Megablocksserien för 50kr men det var oxå det enda jag såg från dem..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 13:29:23 följande:
    Tyvärr vi har fullt...
    Så det blir åka av den 19:e alltså
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 13:33:58 följande:
    Jag tvekar inför den 19 dec... men vi åker nog nu i nov
    Ja jag säger ju bara ÅÅÅÅK Det är ju roligt med Gekås(om man åker dit när det är lite folk vill säga ) Massa massa bra julklappar
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    BROCCOLLI skrev 2008-11-12 14:03:54 följande:
    Åh vilken ljuvlig tråd, fick tipset om denna då jag aldrig förut varit i/på Ullared :-O, här står ju ALLT livsviktigt, haha! Har några frågor: Har de snygga damvinterjackor (usch vad gammalt det låter med dam, men det är väl så det kallas när det gäller kläder...)? Vill ha som dunjacka med lurv på huvan, om ni förstår . Men jag begränsar mig inte till nån särskild jacka utan tänker se vad som finns att välja på! Sen undrar jag om det finns såna här regnvantar till barnen, alltså i galon ni vet? Och så undrar jag om det finns frotteskydd eller vad det kallas, som man använder när barn ska avvänjas med nattblöja, tänkte köpa ett par såna? Det kommer nog fler frågor sen ska ni se , nu gäller det bara att hålla sig frisk och kry med, känns lite oroligt nu men får kurera mig...
    Galonvantar finns, likså plastad frotte..
    Damjackor finns det mycket av men det sortimentet varierar ganska fort-de har en didriksonkopia med lurv på luvan såg jag igår, mycket i skinn och ull samt täckjackor..Dun har jag inte sett men så kollar jag inte såå noga på damjackorna
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    BROCCOLLI skrev 2008-11-12 14:10:24 följande:
    Nämen åhh, lycka att det finns som jag behöver , fasen vad gött att slippa ränna runt i en massa olika affärer för att hitta det jag vill ha! Eller nja, täckjackor som dunjackor kvittar, bara det finns nån varm variant, är värsta frösna lorten, och hittar jag ingen bra där får jag ta det hemma istället, jackor är nåt jag är VÄLDIGT petig med, haha (priset får ej vara för dyrt men den måste sitta bra och värma gött )! Tack för ditt snabba svar, kram
    Jackor har Gekås superbra pris på..kollade på täckjackor, tjockt fodrade, igår för 249:-/styck
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 19:02:04 följande:
    Smultronhjärta....Vilken dag!?!?Tisdag 20eelMåndag 24e
    Tisdag lätt Även om det är BB så tror jag att det kommer va ok mot eftermiddagen!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 19:03:44 följande:
    Oj, Torsdag den 20e menar jag givetvis
    Ja då blev det nog hugget som stucket faktiskt..jag hade nog satsat på torsdag em/kväll
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 19:04:36 följande:
    men vi brukar ju alltid åka tidigt, så e man fördig vid lunch . du råder oss att åka på eftermiddagen istället alltså....
    Jag åker alltid på em- kommer runt 17. Igår var det superlugnt där..Fast ni får nog komma lite tidigare förstås..Men om man hänger på låset(eller med 10 min diff) så kan man klara sig innan bussarna kommer
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-12 19:08:47 följande:
    De e ju de vi brukar göra, hänga på låset alltså.... Molo, gekås, same, same but diffrent
    Jaaaaaaaa eller njaFundersam........Molo är ju ändå Molo=Underbart
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    BROCCOLLI skrev 2008-11-13 13:28:19 följande:
    Stämmer det att man ej bör köpa elartiklar på Gekås, därför att man ej får med garanti, kan vara lite bra att veta ifall (fast jag tycker inte det är så noga, de pengarna har jag väl råd att förlora isåfall men är nyfiken iaf)?
    Kvittot gäller som garanti så det kan rekommenderas att kopiera Gekåskvittot då det bleknar snabbt som attan!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8