Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

pelagonia skrev 2008-11-10 21:11:27 följande:
    Ingen som vet ???
    Jag tror inte det finns Megablocks på Gekås, fanns inte när jag letade efter det så jag köpte det på BR..skulle enbart köpt Duplo såhär i efterhand då sonen gillar det bra mycket mer..MEN BR har 100kr rabatt just nu på megablockssäcken- alltid något
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Dundermamman skrev 2008-11-11 09:43:04 följande:
    Ni som är på GeKås ofta ...vilken veckodag är bäst att åka? Jag ska dit vecka 50, hade tänkt tisdagen (9/12) men kanske det är "bättre" på måndagen (8/12)?I fjol var jag där på luciadagen och då var där otroligt lugnt...många var väl på lussefirande i sina barns skolor Frågade förut om ungefärligt pris sällskapsspel typ "Tjuv och Polis" ...här hemma på Coop tar de 299:-!
    Hellre tisdag än måndag tycker jag
    Vet inte det exakta priset på tjuv & polis mer än att Gekås priser på sällskapsspel är oftast mycket bra
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Alvi skrev 2008-11-11 10:24:32 följande:
    Är det nån som vet hur vagnen (sulky) från Gekås ser ut?
    På första sidan i första BT finns det några bilder på vagnar från Gekås
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tess N skrev 2008-11-11 10:42:26 följande:
    Vad kostar åkpåsen från Gekås?
    199 kostar den som är fleccefodrad, 649 kostar den med lammfällsfoder sen finns det en duopåse som är lite tunnare vet dock inte om de har den inne nu..

Men gällande åkpåsar så tyckte jag mig se en röd härlig fleccepåse i torsdags...stämmer det eller var det jag som "ville" se det?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Trolletmilla skrev 2008-11-11 11:20:20 följande:
    Å vill ha en röd hoppas det finns, nån annan som sett??
    Jag ska kolla idag! Vill oxå har en röd isf
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Trolletmilla skrev 2008-11-11 11:35:19 följande:
    Jaaa det vore snällt om du kunde skriva här sedan om de fanns och pris och om du vill så ta gärna en bild också som jag kan visa för kompisen som ska dit. Hoppas,hoppas,hoppas de finnnnnsssss( är lite tråkigt med svart tycker jag) annars får det väl bli det iallafall.
    Japp om jag köper den så lägger jag ut en bild sen
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    kattengustav skrev 2008-11-11 14:25:02 följande:
    Vet att jag frågat detta innan, men baddräckterna i strl. 80 som säljs på Gekås ska man ha badblöja i dom? För det ser ut som att det är en blöja i dom? Det känns som att det är lite tjockare tyg just där blöjan ska sitta.Tacksam för snabbt svar.
    Jag är ganska säker på att det är inbyggd blöja i dem..det är det i badbyxorna i den storleken iaf
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Trolletmilla skrev 2008-11-11 11:20:20 följande:
    Å vill ha en röd hoppas det finns, nån annan som sett??
    Inbillade mig nog att det fanns röda åkpåsar förra veckan..finns ingaLedsenfrågade tom personalen bara för att veta..
    Men det fanns såklart en massa annat att lägga pengarna på
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8