• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Mirren

Jag tror att Minna har rätt i princip. Fast just när det gäller Infan tror jag på speciella regler. Vi är alla oroliga för och med henne, så vi behöver också lugnas ner. Inte sant? Sedan är vi så oerhört lyckliga också, så jag tror att tjejerna som frågade ville suga lite på karamellen.

• Ma Lu

Precis Mirren Det är ju ingen som ömkar någons illamående när man själv slitit hund i verkstaden några år så sånt får man ta någon annanstans men att få läsa om spirande hopp och gryende insikt som får någon att testa trots att man itne tror det ska finnas en chans i världen att plussa går väl inte att jämföra med det?

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Sommar prinsessan

Godmorgon vänner.
    Tror att vi som är kvar här inne är så luttrade så vi orkar å vill veta hur vår mirakel plussare mår
    Men gulligt att ni skriver som ni gör!!
    Hoppas allt är bra med alla.
    Ikväll ska vi gå på The Jeerk ska bli jätteskoj , de är så himla duktiga!

• ProPPens

Sessan Åhhh, vad roligt!!! Såg dom en gång när dom uppträdde i Sthlm. Helt galet duktiga är dom och så roliga!!! Hoppas ni får en toppen kväll.

• Sommar prinsessan

Hm typiskt! Det var inställt. Så himla tråkigt, när vi laddat så för att se dessa duktiga grabbar.
    Blev en mysig hemma kväll med Fredrik istället.
    Han lagade jätte god pasta å så åt vi hans bröd & till efterätt kanelbullar å kakor allt detta bakade han i måndags

• Maskros67

Gomorron flickor!

Oj Sessan, en karl som bakar håll hårt i han

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Sommar prinsessan

Haha ja han älskar att baka. Han gör det endast när han mår bra så det har inte varit så ofta
    Men efter vår lilla diskussion så har han bakat flera ggr!
    Så jag tror att han börjar må mycket bättre. Igår fick han boken Resan av mig.

• Sommar prinsessan

Nej Maskis vilket kort besök.
    Ville ju veta hur du mår

Svar på tråden VIHPS VIII