• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

Caribe Ja det har faktiskt varit en jättestor förändring!
    Jag blir lite chockad vissa dagar över hur go han är
    fast han är riktigt kokko i bollen vissa dagar oxå fortfarande
    Ojoj det låter skoj, skoj men tungt i morgon

• Maskros67

Sessan: jo, jag mår rätt bra. Ska till Säter o dansa imorrn o till Borlänge på lördag, så det är full fart.
    Rolle o jag träffas fortfarande men det är ingen förändring om jag säger så. Tar en dag i taget o försöker leva mer i nuet. Funkar skitbra vissa dar o sämre andra. Men, that's life

Härligt att höra om förändringen hemma hos er

Xena: åh va kul det låter, ser oxå fram emot bilder sen.

Caribe: hoppas ni får kul o att du slipper värsta baksmällan.

Lilja: jag kallar det höst, men det låter ju trevligare med Nirvana

Infan: hang in there girl!

Kram alla, måste pysa igen!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Maskis: alltså om nirvana = höstdeppression  så kan jag klara mig utan!! blä

• Sommar prinsessan

Godmorgon
    Men väldans vilka höga förväntningar ni har tjejer
    Ok då det är inte Nirvana meeeen det kunde varit
    Nu har jag bokat en konsert med Christian Kjellvander 10/12.
    Blir min present till Freddan vi firar 11 år den 12/12.

• lilja71

Gomidda sessan! Mysigt med konsert! Bra present!!

Är lite nyfiken på hur Caribe har det idag? Efter afterworken... Trött och huvudvärk i ögonbrynen idag???

• Sommar prinsessan

Hej Lilja.
    Ja just de ja hon skulle ju partajja

• Caribe

Japp trött, väldigt trött men ingen huvudvärk än.... men den kommer nog efter lunch
    Önskar så att jag låg nerbäddad i min säng och tittade på tv....

• Mirren

Hejsan!
    Caribe, när ska ni sätta igång er IVF? Vi ska ju påbörja FET nästa månad, så kanske vi blir synkisar.  Hur går ÄD IVF till?  Kommer du att göra den i stimulerad eller ostimulerad cykel? Jag tycker det är jättespännande och ser fram emot ett nytt pluss på VIHPS snart!

• Caribe

Mirren - vi skall träffa läkaren i Åbo nästa vecka och då får vi reda på lite mer kring väntetider, men jag tror inte att ngt händer under 2008 men jag hoppas dom hittar en donator snabbt och att vi har tur och får köra igång i januari!

Spännande att gör FET, det är ju från samma batch som du blev gravid av så dom äggen måste ju vara kanon

• Caribe

Mirren ser nu att du frågat hur ÄD ivf går till och jag återkommer om det med när jag träffat läkaren och vet lite mera

Svar på tråden VIHPS VIII