• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

Hej Lilja å Caribe
    Läget idag???

• Caribe

Trött, det är så svart ute när man vaknar så till och med katterna ligger kvar och tittar undrande på en när man kliver upp....

• Sommar prinsessan

Haha javisst är det så! Känner likadant.
    Ska gå å äta frukost nu

• lilja71

Läget är under kontroll
    Det regnar, är grått och jag har massor att göra på jobbet. Kan livet bli mkt bättre??

• Sommar prinsessan
    Det du nu upplever är Nirvana Lilja
  • lilja71

Jaha....e det nirvana....trodde nog att nirvana skulle kännas mkt bättre än så här.

• infan

SS: nej vad trist att det ar inställt! Men ni verkade ha en rätt trevlig kväll ändå!

Lilja: jaså, du är i nirvana du?! man får gratulera då!

Maskros: kram tillbaka!

Caribe: bläng tillbaka lite på katterna och säj att det blir ingen whiskas om inte matte går upp

• xena

Hallå babes!

Dags att ge livstecken i från mig. Jag var ju på fest i helgen och herregud va roligt jag hade!!! Dansade natten lång disco, styrdans och tryckare . Hade så ont i fötterna på söndag, och en gigantisk blåsa under trampdynan under tårna. Så går det när man inte alls är van att gå i klackar, men det var det värt! Mamma fotade mig och nu har hon korten i sin kamera (och ingen dator) så ni får se dem senare. Hade köpt lösögonfransar för första gången i mitt liv. Gick faktiskt utmärkt att sätta dit dem, trots att jag inte är den bästa "sminktjejen". Längesedan jag röjde loss så där totalt. Dagen efter var man lagomt mör och seg i kolan .

Känner mig också tröttare på morgonen nuförtiden och längtar till ljus och värme i Thailand.

• Sommar prinsessan

Hej Inafan, ja vi har det kanon tillsammans just nu, härligt!!
    Oj Xena så underbart med en sån fest! Ser mycket fram emot att se dessa kort. Tror att du var Drop dead gorgeus!
    När är det resdax?

• Caribe

Låter som en väldigt rolig kväll xena, ser fram emot kort på dig iförd lösögonfransar (avancerat) avis som bara 17 på Thailandsresan du har att se fram emot....

SS vad glad jag blir att ni har det så bra tillsammans, allt kämpande gav ngt tillslut, en man som bakar låter toppen!

Hur går det för dig infan, funkar halvkoman eller är du helt nipprig om dagarna?

Själv har jag fixat massor med godsaker till en afterwork vi skall ha med start 16.00 ska bli trevligt men jag fasar redan för ev baksmälla imorgon... man börjar bli gammal klarar knappt att jobba när jag är bakis!

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII