• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Gud vad härligt med eget kontor, det är lyx. Vi har kontorslandskap så det är inte så stor idé att göra mys för vi byter platser också, man tar det som är ledigt när man kommer.

• Maskros67

fnissar lite åt Lilja, kul beskrivning.
    Tror också att jag sitter fel, har ju haft nackspärr in en vecka dessutom, blir bättre efter akupunktur, men behöver bara sitta en stund vid datorn så nyper musklerna ihop sig igen.
    Kanske inte så konstigt när man jobbat framför datorn sen man slutade gymnasiet.
    Kanske dax att börja fundera på o göra nåt annat, men va sjutton skulle det va?

Malu: japp, instruktören på gymmet berättade att hon tävlat med grabbarna o vunnit med sina 42, så då gav jag mig fasen på o slå det. Började med 20 o ökade med några stycken varje gång o till slut så lyckades jag. Kände mig mäkta stolt då faktiskt

Sessan: mysigt med eget kontor

Mirren: spännande med FET hoppas det går enklare nu när ni redan lyckats en gång, verkar ju faktiskt funka så om man kikar på de andra lyllosarna i VISP.

Kramisar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Hej tjejer

Var och åt lunch på restaurang August idag och sneglade hela tiden mot hörnbordet och toaletten, kommer ihåg våra vihsp träffar där och hur vi sprang på toa och sprayade och sprutade

Maskros - 43 armhävningar!!!!!!! Ngn med mig skämta aprilo.....

Mirren varma tummar nu när du skall göra FET

Sessan grattis till nytt kontor själv sitter jag i öppet landskap fast jag gillar ju det, skall dock flytta om ngn månad och flytta upp till vår etage våning där det är som en atelje med fönster från golv till tak, takterass att sitta och luncha på, samt mysig soffhörna, dvs jag byter jobb, chef och får sitta mkt mysigare!

Svarta sesamfrön skall inhandlas fast det funkar kanske bara för dig sessan?

Kram Kram

• Sommar prinsessan

Oj Caribe vilket bra jobb byte
    Svarta sesam frön innehåller massor med nyttiga mineraler å vitaminer å antioxidanter å man kan ha det i müslin, pastan, köttfärsåsen, ja i all mat
    Känns kanon med eget skrivbord å egen dator!
    Maskis det kan inte hjälpa med ett höj å sänkbart skrivbord då?

• Maskros67

Låter ju kanon Caribe, o nä, det är inget skämt, kommer man över den magiska gränsen så går det nästan av sig själv sen, fast de sista går ju tungt förstås

Sessan: jo, jag har höj o sänkbart, men det gäller ju o komma ihåg o ändra ställning också

Visste inte ens att det fanns svarta sesamfrön!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Minna72
    Maskros67 skrev 2008-11-06 15:44:00 följande:
     Sessan: jo, jag har höj o sänkbart, men det gäller ju o komma ihåg o ändra ställning också
    jag läste nog lite för snabbt nu eftersom jag fån igår mindes rekommendationerna om bakifrånställningen som överlägsen och nu såg jag att maskros säger att man måste komma ihåg att ändra ställning också.
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Sommar prinsessan

Haha Minna här är det nya bud hela tiden
    Gäller att hänga med i svängarna.
    Här höjs det å sänks för att inte få ont....Men ändå hamnar man i samma ställning, HAHAHA.

• lilja71

Det var allt snabba inhopp av alla idag

• Caribe

Då kör jag likadant, hej hej, TGIF TJOHO!!!!

Svar på tråden VIHPS VIII