• ProPPens

VIHPS VIII

Kikar in och hejjar på er!!

Ser att Caribe har ägg på tillväxt! Dom håller jag tummarna för att dom blir fina små blastocyster som boar in sig i din mage!!!

Maskros får massor med kramar och jag hoppas det löser sig med R!!!

Xena Du ser snart är även din elefangraviditet till ända!!! Tiden går fort, fast antagligen inte tillräckligt!!!

Här går allt bra med lilla Vendela! Hon växer som ogräs och varje dag är underbar. Njuter av varje stund och tar tillvara på det mirakel vi fått!!!

• ProPPens

Grattis gumman till två fina små äggisar!! Fortsätter hålla tummarna för dom som ska växa sig fina till imorgon också!!!!

• ProPPens

Jag är Fl's aprilskämt 2005!!! Men hängde här redan under 2004... Då jag slutade med pillren på hösten.

Caribe Härligt att dom är noggrannare nu än vad sh var. Håller tummarna för att båda små liven stannar och växer till sig!!

Maskros Skönt det verkar va bra med R!!

• ProPPens
    Caribe skrev 2008-09-08 16:30:49 följande:
    Hej pp08Från början hette tråden VIPS = Vi plussar snart Sen fanns det en tråd som hette HK tråden = betydde ngt i stil med Härliga Kämpar ??Hur som haver så hoppade samma deltagare mellan dessa två trådar och vartefter fler och fler lyckades bli gravida så var båda trådarna så tomma att vi slog ihop dom!Då blev namnet VIHPS!Trots det är vi inte många kvar här idag.... men vi är väl en 7-8 st kvarvarande kämpar...
    Nästan rätt... HK = Hoppfulla kämpar
  • ProPPens

Caribe Tråkigt med jobbet, men tur du inte behöver gå ner i lön. Du får söka jobb undertiden, även om du nu snart ska vara mammaledig För tänka positivt det måste vi, eller hur??!! Vi är alla Hoppfulla kämpar oavsett vilken tråd i kom ifrån!!!

MaLu Du svamlar sällan utan det som kommer ur dig är kloka ord, med mycket tanke bakom!!! Du är världens bästa mamma för Stella precis som jag är världens bästa mamma för Vendela!!! Sen är det en stor sanning att bebis inte löser allt men livet blir lite mer innehålls rikt, både på gott och ont.

• ProPPens

Caribe Nä, det är ju en stor förmån att kunna göra det! För visst är det ganska mycket som försvinner då?? Är det 3-pack ni köpt nu? Minns att ni inte fick det på sh.

• ProPPens

Caribe Men att det ska vara åldersgräns på det med. Men med avdraget blir det väl ungefär samma summa. Jag hoppas att detta är erat sista försök!!!! Som du har kämpat är du verkligen värd att få lyckas många gånger om!!!

• ProPPens

Håller mina tummar för att dina små fortfarande bor kvar, Caribe!!!! Massor med kramar till dig och en avhyvling till jobbet som ställer in!!!

• ProPPens
    Caribe skrev 2008-09-11 17:56:25 följande:
    Det gick inte den här gången heller... 6 misslyckanden, det måste vara ngt väldigt hemskt i min kropp som inte tillåteter en graviditet Har testat med CB digital extra känsligt test och det blev "icke gravid" Tack för stödet! Kram
    Med tårar i ögonen läser jag det du skriver!!! Massor av kramar till er båda!!
  • ProPPens

Maskros Usch vad jobbigt du verkar ha det!! Önskar så att jag kunde säga något som muntrar upp dig, men jag vet inte vad! Tror dock du gör rätt i att ta tag och prata med R. Det är ju viktigt att du mår bra och inte stannar i något som inte känns rätt!!! Håller mina tummar och tår för dig!! Massor med kramar till dig

Caribe Härligt det löste sig på jobbet, är så glad för din skull! Lycka till idag hos akupunktören!!!

• ProPPens

Massor med kramar till Maskros!!!! Är så ledsen för din skull, men är säker på att prinsen finns därute i dansvimlet!!!

• ProPPens
    Agronom skrev 2008-10-06 09:14:37 följande:
    Kram till alla kloka tjejer som finns härinne! Tänkvärda ord Cah!!En extra varm kram till Caribe!! Håller tummarna att ÄD är er "grej". Har själv börjat fundera på att donera ägg, skulle så gärna vilja ge något när man har fått en försmak av den bottenlösa förtvivlan som barnlängtande par genomlever. Ska ta reda på lite mer info. Är det HS som sköter sådant i Sthlm?
    Det är på HS som ÄD görs. I Sverige gör det endast på några sjukhus, minns inte exakt vilka. Men HS är ett av dom där man gör äd.
  • ProPPens

Caribe Vad spännande att du bokat besök på kliniken!!! Är säker på att ni gör rätt i att gå vidare och prova ÄD. Visst är det dyrare än vanligt ivf men ni har ju gjort ganska många och då kanske det är dags prova något nytt. Försök använda tiden fram tills ni åker väl. Tanka in positiv energi och njut av att inte ha massa tankar kring mediciner sprutor och ruvningar!!!! Tänk inte redan nu på om det lyckas eller inte utan njut av tiden nu och må bra helt enkelt!!!! Kramar på dig vännen!

• ProPPens

Jag är ganska övertygad om att jag kommer donera ägg i framtiden. Vi vill ju gärna ha ett syskon till Vendela först men sen så kommer jag göra det. Fick ju många ägg vid vårat försök så förhoppningsvis är det lika lätt nästa gång. Det var ju många som var bra kvalite på också. Är evigt tacksam att vi lyckats och vill ge andra par samma chans!!!

• ProPPens

Hej vänner!!

Tänkte bara berätta att vi har nu tråd, så ni hittar oss i fortsättningen!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m37120037.html

Sen ville jag berätta att det är positiva vindar i tråden, så ni inte blir överraskade.

Caribe Fy bubblan vad dyrt!! Hoppas du kan göra avdrag!!!! Men som sagt funkar det så är det ju värt varenda öre!!!

• ProPPens

Sommar prinsessan skrev 2008-10-15 14:28:08 följande:

Japp är hemma där igen.Å idag satte han på en tvätt för hans kalsonger var slutÅ på lördag ska vi upp till Södertälja över dan för att lämna tillbaka BiancaOj vilken härlig dag Caribe.Maskis ja hösten brukar innebära tv, skönt. Fast dumt att va vaken för längeInfan ja klart vi tar oss igenom får se om det blir tillsammans eller isär. Just nu känns det som vi tar oss frammåt ihop! Inte ge upp. Men jag förstår din känsla, känner den lite själv faktiskt vad det gäller IVF.Ska jag verkligen ge mig ini det igen? Utgången känns ju så oviss å jag har ju inte heller direkt bra resultat bakom mig.KRAM till alla.
    Skönt att brevet gett effekt på gubben din!!! Du får vinka till mig när ni kommer hitåt med vovven!!!
  • ProPPens

GRATTIS INFAN!!!! Det är ju helt fantastiskt!!!!! Sitter här och ser knappt skärmen för alla glädjetårarna!!!!!! Massor av kramar på dig vännen!!!

• ProPPens

Sessan Åhhh, vad roligt!!! Såg dom en gång när dom uppträdde i Sthlm. Helt galet duktiga är dom och så roliga!!! Hoppas ni får en toppen kväll.

Svar på tråden VIHPS VIII