• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • momto5

Miss1: Tack,tack Får kika där då.Vi har H&M här..med dom slutade med mammakläder lagom tills jag väntade första barnet..Sen slutade Kappahl tills jag väntade nr. 2.
    .P.O.P laner sin butik här när jag väntade 3 :an..och så nu..med nr. 4..travar jag in på Lindex..och då säger dom att nej..alla Lindex affärer har slutat med gravidkläder ..
    What? Är dom inte kloka

Exit finns..och där har jag hittat lite..
    Får kika i Trollhättan v. 39 då

• Miis1
    momto5 skrev 2008-09-06 22:12:51 följande:
    Miss1: Tack,tack Får kika där då.Vi har H&M här..med dom slutade med mammakläder lagom tills jag väntade första barnet..Sen slutade Kappahl tills jag väntade nr. 2..P.O.P laner sin butik här när jag väntade 3 :an..och så nu..med nr. 4..travar jag in på Lindex..och då säger dom att nej..alla Lindex affärer har slutat med gravidkläder ..What? Är dom inte kloka Exit finns..och där har jag hittat lite..Får kika i Trollhättan v. 39 då
    *s* Men hallå, vilken otur! Jaa man kan ju undra vad dom håller på med, vart har dom tänkt att man ska handla alla sina kläder?? Men H&M på Överby har iaf kvar mammaavdelningen (än så länge, vem vet..) och Exit då. Så väldans mycket finns ju inte, men hoppas du hittar nåt iaf! *önskar lycka till*
  • momto5

Mm..Överby..är det där som dom bygger om i ena huset? Det med stora glasväggar..och rullband?...och där Ikea ligger bakom?
    Eller är jag virrig nu?

• Miis1

Mja.. Det mesta var rätt! Två hus är det där de flesta affärerna ligger, det ena bygger de om ja. Finns inget IKEA däremot (tyvärr).. Ligger vid Stallbackabron ifall det hjälper något..

• momto5
    Miis1: *Fnissar* ok..ligger ngt stort där bakom
    Och i det huset där dom bygger om..är det en maskeradaffär typ..direkt in till vänster..och sen en trappa upp..?
    Var inne på din sida,grattis till den superfina magen!
    Är helt avis på dig som får din bebis så snart ju
    Lycka till
  • MelvinÅMamma

Inte så konstigt de där med kläderna ändå...är de verkligen så många som köper just mammakläder?...man hittar ju kläder ändå,ja har köpt 2 st. Belly Band i STHLM,klockrent!Kan ha exakt alla mina kläder,samma när ja väntade mitt första barn,finns att köpa sådana på nätet...åså man de slipper de vidriga kläderna som de ändå bara gör...;)

• momto5
    Svar på #106
    a..såna där breda elastiska band man har runt magen..för att slippa glipan?
    Har funderat på ett eller flera såna.
    Fungerar bra alltså?
  • MelvinÅMamma

Nja...mer som ett tyg band,brett...ungefär som en tubtopp,idubbla lager...finns på stylishmom.se vet jag:)Kolla där!

• Miis1
    momto5 skrev 2008-09-06 23:23:13 följande:
    Miis1: *Fnissar* ok..ligger ngt stort där bakom Och i det huset där dom bygger om..är det en maskeradaffär typ..direkt in till vänster..och sen en trappa upp..?Var inne på din sida,grattis till den superfina magen!Är helt avis på dig som får din bebis så snart ju Lycka till
    Stämmer precis! *heja mamma 3* Var där idag faktiskt, och dom bygger & flyttar om hej vilt.. Så när du kommer dit om ett par veckor så kanske det ser helt annorlunda ut..
    Tack!! Måste sätta in lite fler bilder, magen växer ju massvis.. :) Ja det närmar sig verkligen, och vips så e det mars oxå!

Ang. såna där Belly Belt så köpte jag faktiskt ett tvåpack såna idag på H&M! Ett svart & ett vitt, onesize, 129 kr. Letade lite igår på nätet efter ett sånt, vill gärna dölja mitt "snygga" bäckenbälte, och det fyllde ju den funktionen, + att det var snyggt & bekvämt. *tycka* Rekommenderas varmt!
  • Miis1

mamma 3: Glömde ju skriva - kikade in på din sida, en sån himla fin presentation du har! Belv ju alldeles rörd av dom fina raderna..

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla