gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?
hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?
Miss1: Tack,tack Får kika där då.Vi har H&M här..med dom slutade med mammakläder lagom tills jag väntade första barnet..Sen slutade Kappahl tills jag väntade nr. 2.
.P.O.P laner sin butik här när jag väntade 3 :an..och så nu..med nr. 4..travar jag in på Lindex..och då säger dom att nej..alla Lindex affärer har slutat med gravidkläder ..
What? Är dom inte kloka
Exit finns..och där har jag hittat lite..
Får kika i Trollhättan v. 39 då
Mm..Överby..är det där som dom bygger om i ena huset? Det med stora glasväggar..och rullband?...och där Ikea ligger bakom?
Eller är jag virrig nu?
Mja.. Det mesta var rätt! Två hus är det där de flesta affärerna ligger, det ena bygger de om ja. Finns inget IKEA däremot (tyvärr).. Ligger vid Stallbackabron ifall det hjälper något..
Inte så konstigt de där med kläderna ändå...är de verkligen så många som köper just mammakläder?...man hittar ju kläder ändå,ja har köpt 2 st. Belly Band i STHLM,klockrent!Kan ha exakt alla mina kläder,samma när ja väntade mitt första barn,finns att köpa sådana på nätet...åså man de slipper de vidriga kläderna som de ändå bara gör...;)
Nja...mer som ett tyg band,brett...ungefär som en tubtopp,idubbla lager...finns på stylishmom.se vet jag:)Kolla där!
mamma 3: Glömde ju skriva - kikade in på din sida, en sån himla fin presentation du har! Belv ju alldeles rörd av dom fina raderna..