• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • KvillesHopp
    Fry skrev 2008-08-20 08:43:56 följande:
    Vart tog alla vägen? Ultraljud på fredag!!!!! Lite nervöst e det!! Hur går det för er andra?
    hej, gud vad spännande lovar det är så sjukt att se den lilla där inne som hoppar runt.. :)  hoppas du får en bra skötersak som ska göra det. vi fick en sådär bra inte jätte trevlig. men vad ska man göra...
  • Esa

Jag är i mitten av v.13 och ska på ultraljud i dag! Vi ska göra ett kromosomavvikelsetest och då ingår ett ultraljud. Jag är sååååå nervös. Tror inte riktigt på att det bor någon där inne även om jag hörde hjärtljuden för två veckor sedan (-:

Hur mycket kan man se nu?

• mysfiabus
    Esa skrev 2008-08-20 11:22:45 följande:
    Jag är i mitten av v.13 och ska på ultraljud i dag! Vi ska göra ett kromosomavvikelsetest och då ingår ett ultraljud. Jag är sååååå nervös. Tror inte riktigt på att det bor någon där inne även om jag hörde hjärtljuden för två veckor sedan (-:Hur mycket kan man se nu?
    Jag var på sånt ultraljud förra veckan, man ser bäbisen sååå tydligt och fint och den guppar omkring där, vi såg våran bäbis stoppa tummen i munnen till och med, vi såg den gapa och stänga munnen och då var jag i vecka 13+2.

Lycka till!
  • Anni 77

Hej! Bor i Uddevalla och väntar första barnet den 16/12.

• KvillesHopp
    Anni 77 skrev 2008-08-21 13:53:50 följande:
    Hej! Bor i Uddevalla och väntar första barnet den 16/12.
    hej välkommern..
    ja vi ska ju nästan ha samtidigt.. :)  hur har din grav gått? bra hoppas jag..
  • Anni 77

Hej och tack! Jo, det har gått bra, lite illamående i början annars inga krämpor alls hittills. Började känna första sparkarna för några veckor sedan och nu är det full fart hela dagarna i magen *mysigt*. Själv då? Har allt gått bra?

• KvillesHopp
    Anni 77 skrev 2008-08-22 12:10:57 följande:
    Hej och tack! Jo, det har gått bra, lite illamående i början annars inga krämpor alls hittills. Började känna första sparkarna för några veckor sedan och nu är det full fart hela dagarna i magen *mysigt*. Själv då? Har allt gått bra?
    ja fösta sparken är mysig..  jo går allt bra min vill inte sluta sparka gud ligger aldrig still käns det som.. :)  spec på kvällen när man tittar på tv då sätter den i gång..  vart i uddevalla bor ni?
  • Anni 77

Vi bor just nu på Kungsgatan ovanför Nordea, men vi håller på att bygga hus på Misteröd så vi kommer flytta någon gång efter årsskiftet om allt går enligt planerna. Vart bor ni?

• Miis1

Hej allihopa!
    Hoppar in i tråden, har BF 30 november - vårt första barn.
    Bor i Trollhättan sen ca 5 år tillbaka, har bott i Uddevalla tidigare. :)
    Roligt att så många häromkring väntar oxå!

• akristiansson

Hej allihoppa. Jag va på inskrivning i fredags då va jag i vecka 11 nu ska jag dit igen i vecka 13. Vi fick en jätte trevlig bm och det kändes jätte bra. när jag ska dit nästa gång tänkte jag fråga om man kan få lyssna på hjärtat.

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla