gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?
hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?
Jag är i mitten av v.13 och ska på ultraljud i dag! Vi ska göra ett kromosomavvikelsetest och då ingår ett ultraljud. Jag är sååååå nervös. Tror inte riktigt på att det bor någon där inne även om jag hörde hjärtljuden för två veckor sedan (-:
Hur mycket kan man se nu?
Hej! Bor i Uddevalla och väntar första barnet den 16/12.
Hej och tack! Jo, det har gått bra, lite illamående i början annars inga krämpor alls hittills. Började känna första sparkarna för några veckor sedan och nu är det full fart hela dagarna i magen *mysigt*. Själv då? Har allt gått bra?
Vi bor just nu på Kungsgatan ovanför Nordea, men vi håller på att bygga hus på Misteröd så vi kommer flytta någon gång efter årsskiftet om allt går enligt planerna. Vart bor ni?
Hej allihopa!
Hoppar in i tråden, har BF 30 november - vårt första barn.
Bor i Trollhättan sen ca 5 år tillbaka, har bott i Uddevalla tidigare. :)
Roligt att så många häromkring väntar oxå!
Hej allihoppa. Jag va på inskrivning i fredags då va jag i vecka 11 nu ska jag dit igen i vecka 13. Vi fick en jätte trevlig bm och det kändes jätte bra. när jag ska dit nästa gång tänkte jag fråga om man kan få lyssna på hjärtat.