• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • momto5

Tack,tack snälla ni för  hjälpen!
    Jag är glad att pappan är lika löjligt nyfiken som jag..hade haft svårt att hålla mig om han inte hade velat veta i förväg

• Koocachoo

Är så himla sugen på att åka till Gekås på söndag...men jag tror inte jag får med mig någon Inga fler som vill åka dit? Tänkte om man kunde samåka (billigare)...

• Fry

Var där för några dgr sen.Gekås,..hittade så mkt..Annars hade det vart kul o hänga på..

• Koocachoo

Svärmor kommer visst imorgon...kanske ska fråga henne om vi ska åka (om ingen annan är intresserad).

• akristiansson

å jag hade så gärna också velat åka dit men jag har tyvärr inga pengar till att göra det just nu.

• Koocachoo

Jag ska nog fråga svärmor som är på väg hit...känner mig så deppig idag så jag vill allt åka dit o sätta sprätt på lite pengar...

• KvillesHopp
    Esa skrev 2008-09-03 13:42:52 följande:
    Kvilleshopp, får man fråga om det är en flicka eller pojke som bor i din mage? (-:
    hej de tär en liten flicka i min mage :)  jag har alltid önskat att mitt första barn ska va en tjej och det blev det.. :)
  • Ea78

I vilken vecka gör de könsul på mammamia?

• KvillesHopp
    Ea78 skrev 2008-09-04 18:17:35 följande:
    I vilken vecka gör de könsul på mammamia?
    efter v 26 eller när man är i  v 26.
  • Miis1

Ea78 skrev 2008-08-31 11:52:55 följande:

Pascal var en vit schäfer men lever tyvärr inte längre Var bor du?
    Har inte vart inne här på ett tag, läste ikapp lite nu..
    Åh vad tråkigt att höra om vovven..
    Jag bor i Skoftebyn, nära slussarna. Vart bor du, minns inte om jag läst det nånstans..?

mamma 3: Såg att du frågat om var man kan köpa mammakläder häromkring. Butiken "I Väntans Tider" finns tyvärr inte kvar längre. Däremot Exit på Överby har en del fina kläder, finns även Exit i stan men de har bara barnkläder (undantaget nu, då en del av rean på mammakläder e flyttat dit - dom ska flytta den butiken till Överby om jag fattat det hela rätt.. ). H&M har ju oxå en del, där har jag nog handlat det mesta av mina mammakläder.

Koocachoo: Sugen jag blev på Ullared nu..! Har varit där för några veckor sen, och ska dit igen om tre veckor, så jag får tyvärr lugna mig lite..
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla