• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-17 09:28:12 följande:
    Svar på #129 Hehehe.. då förstår du varför vi letar annat! =P Vi letar både lägenhet och mindre hus.. Lucia är 13 december så det är ju en möjlighet att bebis kommer då! Jag älskar julen som den är å i år kommer den ju bli väldigt speciell.. =P
    hej ja då förstår jag :)
    hur går letandet då? hittar ni något vi har planerat att köpa hus om något år eller så. hoppas på att priserna går ner.

ja absolut kommer bli en spec jul i år :)  längtar såå . gud är bara 10 veckor kvar för mig nu gud tiden går fort..

hur gammla är ni?
  • norsiie
    Svar på #131
    KvillesHopp skrev 2008-09-21 09:49:55 följande:
    hej ja då förstår jag :) hur går letandet då? hittar ni något vi har planerat att köpa hus om något år eller så. hoppas på att priserna går ner.ja absolut kommer bli en spec jul i år :)  längtar såå . gud är bara 10 veckor kvar för mig nu gud tiden går fort..hur gammla är ni?
    Letandet går sådär.. vi vill bort från våran lägenhet vi har nu bara.. och från området, annars är vi inte såååå kräsna. men man vill ju inte byta ner sig lixom..

Ja jag har 12 veckor kvar ungefär.. =P
    10 veckor då får du tänka ett sommarlov, och de gick ju alltid så fort! ;)

Vi är 21 och ni?
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-21 17:54:10 följande:
    Svar på #131 Letandet går sådär.. vi vill bort från våran lägenhet vi har nu bara.. och från området, annars är vi inte såååå kräsna. men man vill ju inte byta ner sig lixom.. Ja jag har 12 veckor kvar ungefär.. =P 10 veckor då får du tänka ett sommarlov, och de gick ju alltid så fort! ;) Vi är 21 och ni?
    nej man vill ju hitta något som man känner att här kan vi bo..  är det erat första barn eller?
    gud vi ska ju ha nästan samtidigt det är roligt :)  går du hos bm uppe på dalaberg eller?

hahh ja ett sommarlov sedan är det klart. mendetta är ett segt sommarlov inte ett sådant där roligt :)

jag är 22 och min gubbe är 28
  • Min son å ja

Uddevallabo med snart 2 barn å ensamstående.. är i vecka 34.

♥♥Ensamstående Mamma till Liam 05-08-05!! & Pyret i magen BF 8:e Nov ♥♥
  • Min son å ja

jag använder bara mina gamla käder.. som e förstora nu. Gått ner 5-6 kg istället för att gå upp..

• norsiie
    Svar på #133
    KvillesHopp skrev 2008-09-21 19:40:56 följande:
    nej man vill ju hitta något som man känner att här kan vi bo..  är det erat första barn eller?gud vi ska ju ha nästan samtidigt det är roligt :)  går du hos bm uppe på dalaberg eller?hahh ja ett sommarlov sedan är det klart. mendetta är ett segt sommarlov inte ett sådant där roligt :) jag är 22 och min gubbe är 28
    Ja men precis. Jag behöver komma bort från backarna.. Men bebis hinner ju komma innan vi har flyttat så för mina foglossningar så spelar det ingen roll längre.. Skulle iof vara gott att slippa dra vagnen hit upp..
    japp det är vårat första =)
    Jaa det är jätte kul =) Men det känns för långt bort..=(
    jaa, alla går väl uppe på dalaberg? eller?
    Ja, jag har nästan bara ett sommarlov kvar.. går in i vecka 29 på tisdag såå.. snart bara 11 veckor kvar! =D
  • Katriin

Hej hej

Bor i trollhättan och väntar just nu mitt andra barn, har inte hunnit läsa tråden ännu så jag vet inte om det finns någon jag kanske känner här inne

• norsiie
    Svar på #134

Min son å ja skrev 2008-09-21 19:45:38 följande:
    Uddevallabo med snart 2 barn å ensamstående.. är i vecka 34.
    grattis.. hur går det då? ensamstående menar jag. Är det samma papap till båda? Ursäkta om jag frågar olämpligt..
  • Min son å ja
    norsiie skrev 2008-09-23 13:56:37 följande:
    Svar på #134Min son å ja skrev 2008-09-21 19:45:38 följande: grattis.. hur går det då? ensamstående menar jag. Är det samma papap till båda? Ursäkta om jag frågar olämpligt..
    Hej.. Jo det går allt bra.. Man får va positiv.. Hehe.. Nä det e inte samma pappa. Men det löser sig nog ändå.. hmm.. Finns bara rötna killar känner ja..
  • norsiie
    Svar på #139

Min son å ja skrev 2008-09-23 19:39:59 följande:
    Hej.. Jo det går allt bra.. Man får va positiv.. Hehe.. Nä det e inte samma pappa. Men det löser sig nog ändå.. hmm.. Finns bara rötna killar känner ja..
    Jag skulle ha jätte svårt för att klara detta själv.. Väldigt glad att jag har sebastian, så respekt till dig att vara mamma och gravid på egen hand! Jag känner igen den känslan, men nu ska jag vara klyschig "man får kyssa många grodor för at hitta prinsen!" =P
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla