• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-22 13:59:13 följande:
    Svar på #133 Ja men precis. Jag behöver komma bort från backarna.. Men bebis hinner ju komma innan vi har flyttat så för mina foglossningar så spelar det ingen roll längre.. Skulle iof vara gott att slippa dra vagnen hit upp..japp det är vårat första =) Jaa det är jätte kul =) Men det känns för långt bort..=( jaa, alla går väl uppe på dalaberg? eller? Ja, jag har nästan bara ett sommarlov kvar.. går in i vecka 29 på tisdag såå.. snart bara 11 veckor kvar! =D
    men har ni hittat något nytt eller ni leta bara va??

ajjj har du foglossning har hört att det ska va väldigt jobbigt, du går med sådant där bälte med eller?

ja alla är ju sammlade där uppe nu tyvär kändes mycket bättre när det var nere på dagson närmare. :)  latttt som man är.

vet ni vad det är som gömmer sig där inne eller?
  • norsiie
    Svar på #141
    KvillesHopp skrev 2008-09-24 21:22:34 följande:
    men har ni hittat något nytt eller ni leta bara va?? ajjj har du foglossning har hört att det ska va väldigt jobbigt, du går med sådant där bälte med eller? ja alla är ju sammlade där uppe nu tyvär kändes mycket bättre när det var nere på dagson närmare. :)  latttt som man är. vet ni vad det är som gömmer sig där inne eller?
    nää vi letar fortfarande.. vi vill ju flytta såå.. Jo det gör ont.. men med bältet så är det mycket bättre faktiskt! =)
    Joo.. jag tyckte också det var bättre.. plus att man slapp trappor! =( hahah
    Nää vi vet inte.. vi valde att inte ta reda på det.. =) Vet ni?
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-25 16:48:18 följande:
    Svar på #141 nää vi letar fortfarande.. vi vill ju flytta såå.. Jo det gör ont.. men med bältet så är det mycket bättre faktiskt! =) Joo.. jag tyckte också det var bättre.. plus att man slapp trappor! =( hahahNää vi vet inte.. vi valde att inte ta reda på det.. =) Vet ni?
    ja det kan jag förstå att ni vill flytta :)  vart på ture bor ni?

vad skönt att det blir bättre med bältet, fan för att gå runt och ha ont...
    ja vi vet vad som gömmer sig där inne. var allt för nyfiken. och sedan kände vi att det skulle underlätta för pojken här hemma och även vad man ska köpa m.m  vi ska ha en liten flicka :) 
  • passau

Har ni tagit reda på könet privat eller via rutin UL`? och vad kostade d isf? och var?

• norsiie
    Svar på #143
    KvillesHopp skrev 2008-09-25 17:36:36 följande:
    ja det kan jag förstå att ni vill flytta :)  vart på ture bor ni? vad skönt att det blir bättre med bältet, fan för att gå runt och ha ont... ja vi vet vad som gömmer sig där inne. var allt för nyfiken. och sedan kände vi att det skulle underlätta för pojken här hemma och även vad man ska köpa m.m  vi ska ha en liten flicka :) 
    vi bor högst upp.. 24an.. =( Ja men bältet hjälper i höften, inte i ursäkta språket "muttbenet" haha..Ååh vad roligt.. det har kommit så mycket pojkar nu så kula att det kommer en flicka! =)
  • KayScarpetta

Hej!
    Hoppar in här. Bor ca 1 mil utanför Vänersborg och är i v.9

• miajussi

hej ja jag väntar en liten till den 12 dec i år o bor i Trollhättan.. hur långt har du gått..

• KvillesHopp
    passau skrev 2008-09-25 17:48:14 följande:
    Har ni tagit reda på könet privat eller via rutin UL`? och vad kostade d isf? och var?
    hej vi gjorde det i gbg. på mamamia kosta 450 kr men sedan kan du lägga till 100 då får du en dvd på hela ul och sedan 50 kr för ex bilder
  • Katriin

Ska vi kanske orda upp en liten lista på vart vi bor och om vi är gravida eller har barn sen innan eller kanske planerar?
    NÅt sånt här kanske :-S:

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn

Vänersborg:

Uddevalla:

• Ea78

Ska vi kanske orda upp en liten lista på vart vi bor och om vi är gravida eller har barn sen innan eller kanske planerar?
    NÅt sånt här kanske :-S:

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn
    Elisabeth 30 år väntar vårt andra barn

Vänersborg:

Uddevalla:

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla