• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • Fry

Ok..de ena jag kollade på kostade 198 tror jag,såg riktigt sköna ut..men dock slut i min storlek..
    Får nog kika igen.Exit skulle få in svarta mjukis byxor med...

• nappapiri
    Svar på #122
    Jag är gravid med mitt andra barn och ska så småningom flytta till uddevalla runt årsskiftet om allt går enligt planer. Själv är jag i v12. Vore kul att hitta lite nya bekanta i området.
  • Miis1

Åh nu blev jag ju lite shoppingsugen igen.. Var på Överby idag, Exit hade fått in jackan jag gått och väntat på! *jippie* Skitsnygg var den, och hänger nu här hemma..

norsiie: Välkommen! Vad har du för BF? *nyfiken*

nappapiri: Välkommen du oxå!

• KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-11 12:03:36 följande:
    Gravid i Uddevalla! =)
    hej grattis såg att du är ny in flyttat.. vilken vecka är du i ?  kram
  • norsiie
    Svar på #125
    KvillesHopp skrev 2008-09-13 18:37:05 följande:
    hej grattis såg att du är ny in flyttat.. vilken vecka är du i ?  kram
    Jag är i vecka 27. =) önskar att jag kunde vara i 37 eller gärna att tiden kunde gå LIIIIITE snabbare! =P
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-14 10:44:51 följande:
    Svar på #125 Jag är i vecka 27. =) önskar att jag kunde vara i 37 eller gärna att tiden kunde gå LIIIIITE snabbare! =P
    ja men då är vi ju nästan lika långt gångna..  :) när är du beräknad?  hahha ja så känner jag med vill att hon ska komma i dag gärna i går :)

vart i uddevalla bor ni?
  • norsiie
    Svar på #127
    KvillesHopp skrev 2008-09-14 12:39:25 följande:
    ja men då är vi ju nästan lika långt gångna..  :) när är du beräknad?  hahha ja så känner jag med vill att hon ska komma i dag gärna i går :) vart i uddevalla bor ni?
    Jag är beräknad 15/12! =) Längtar så!
    Jaa, jag tycker att tiden fram tills nu har gått ganska snabbt iof. Men det känns så fruktansvärt långt bort! Vi bor på oerhört glammiga Tureborg (letar efter annat tål att sägas!!). hehe. Du då? Beräknad å bor? =)
  • KvillesHopp
    norsiie skrev 2008-09-15 10:14:25 följande:
    Svar på #127 Jag är beräknad 15/12! =) Längtar så! Jaa, jag tycker att tiden fram tills nu har gått ganska snabbt iof. Men det känns så fruktansvärt långt bort! Vi bor på oerhört glammiga Tureborg (letar efter annat tål att sägas!!). hehe. Du då? Beräknad å bor? =)
    hej,ja men vist det kan jag hålla med om att fram till nu så har det gått fort men alla säger att nu kommer tiden gå sagta.

åå tureborg ja där har jag med bot :) okej leter ni hus eller läg?  okej 15 dec är det inte lucia då eller har jag fel ?  mysigt med ett lusse barn.
    själv ska jag ha 5 dec och vi bor mitt i stan över fonus vid biljard och videoöppet-
  • norsiie
    Svar på #129
    KvillesHopp skrev 2008-09-16 18:50:38 följande:
    hej,ja men vist det kan jag hålla med om att fram till nu så har det gått fort men alla säger att nu kommer tiden gå sagta.åå tureborg ja där har jag med bot :) okej leter ni hus eller läg?  okej 15 dec är det inte lucia då eller har jag fel ?  mysigt med ett lusse barn. själv ska jag ha 5 dec och vi bor mitt i stan över fonus vid biljard och videoöppet-
    Hehehe.. då förstår du varför vi letar annat! =P
    Vi letar både lägenhet och mindre hus..
    Lucia är 13 december så det är ju en möjlighet att bebis kommer då! Jag älskar julen som den är å i år kommer den ju bli väldigt speciell.. =P
Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla