• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • momto5
    Svar på #110
    *Ler* Mm..himla duktig är jag..
    Åh,så dom finns på h&m? Ska kika där då
    Måste uppdatera med nya bilder i min pres känner jag..
    Kul att du gillade texten,tack vännen

Jo,Mars kommer ju så småningom också
    Bor du i Trollhättan? Uppvuxen där osv?
  • akristiansson

Hej tjejer.
    vet ni varför jag tror att många slutar sälja mamma kläder det är nog för att många köper vanliga kläder fast lite större. men det är väldigt tråkigt tycker jag. Jag har kollat lite på nätet men det är så svårt då man inte kan prova det.¨
    såna band har jag också funderat på att köpa är dom bra?

• Miis1
    momto5 skrev 2008-09-07 19:15:10 följande:
    Svar på #110*Ler* Mm..himla duktig är jag.. Åh,så dom finns på h&m? Ska kika där då Måste uppdatera med nya bilder i min pres känner jag..Kul att du gillade texten,tack vännen  Jo,Mars kommer ju så småningom också Bor du i Trollhättan? Uppvuxen där osv?
    Jaa jätteduktig! :)
    Ja tiden rullar ju på så himla fort, helt otroligt..! Fast det vet väl du redan som har barn sen tidigare.
    Vi har bott i Thn sen snart fem år tillbaka, men uppvuxen är jag i Uddevalla, flyttade dit när jag var åtta - bodde innan dess i Vänersborg. Född är jag i Norge, men vi flyttade till Sverige när jag var tre år. Oj *s* lite rörigt låter det..
    Skulle du hit på besök eller så bara, eller är det flytt på g?
  • momto5
    Svar på #114
    Aha Där ser man
    Jo..barnets pappa bor i TRollhättan..så denna gång är det min tur att åka till honom.Magen har poppat fram ordentligt,så det ska bli riktigt kul att ses nu
    Jag är inte född på Gotland..har bott här i 10 år.
    Men skulle gärna flytta till Västkusten,hoppas det är möjligt längre fram
  • Miis1

Aha då är jag med.
    Ja det förstår jag, har man inte setts på ett tag så.. Det går ju undan nu tycker jag!
    Ja här på Västkusten är det himla fint. :)

Har förresten nya bilder på magen i galleriet, kika den som vill.

• smurfenlina

angående mammakläder så köpte jag två par jättesnygga byxor på H&M på Torp förra veckan. Ett par klassiska svarta i gott tyg med mydd runt magen och ett par jeans oxå med mudd, med långa tröjor funkar det hur bra som helst. Blev dock besviken på utbudet av tröjor och tunikor...ska kolla på överby nästa runda :)

//T

• Fry

Har också kollat på HM på svarta mjukisbyxor typ,men undarar om det kan vara såna man får knäpåsar i? Är ju inte så snyggt efter en dag..Informera gärna.
    Köpte sådana likadana nästan förra graviditeten o det var såna det blev påsar i knäna,lite tråkigt...

• Koocachoo

Undrar om det kan vara sådana byxor jag har o det har inte blivit några knäpåsar på dom efter en dag. Jag har använt dom flera dagar innan dom har åkt i tvätten.

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla