• citte

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

• Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • mysfiabus

Jag är oxå från Uddevalla, men ska inte ha bäbis förrän i februari!

• akristiansson

hej. jag bor i vänersborg. jag är i vecka 10 nu bf 10 mars.

• Boman88
    Svar på #28
    Nej det är inget samhälle jag vill uppfostra ett barn i iaf med alla droger och kriminalitet =) Vi hade inbrott i maj ochså så det känns lite extra jobbigt att bo kvar!
    Hoppas på lite lugn och ro och mindre sömnlösa nätter i Vargön =)
  • Esa

Välkomna alla nya! Ska på inskrivning i dag. Kul! Undra om man kan tjata till sig att de lyssnar efter hjärtljuden i Vänersborg? Någon som har gjort det i slutet av v.11?

• akristiansson

jag har inskrivning om en vecka och hoppas också på att få lyssna på hjärtat. så du kan väl berätta om du fick det eller inte.

• KvillesHopp

detta med lyssna på hjärtat kan dom göra tidigt men det är inte alltid dom hittar det och dom vill inte göra det för tidigt om dom inte hittar det just för att inte skappa panik hos en. vi ville med lyssna efter som vi haft mf. men hon ville inte det förens jag var i v15 då lyssna hon och hitta bebisen direkt.. :)

• Esa

Var på inskrivning i går och fick höra hjärtljudet! Blev så glad när barnmorskan gick med på att försöka hitta hjärtat. Hon sa att det var liten chans att höra det så tidigt som i slutet av v.11 och därför vill de inte att man försöker hitta det men vi lyckades! Hon fick leta ett tag men sen kunde vi höra ett svaga ljud av ett hjärta som pickade på jämnt och snabbt. Kändes helt fantastiskt!

• complte

Hej Hej allihopa :)
    Ny inflyttad till Uddevalla Bf 29/1 -08 :) Fler från uddevalla ?
    Kul att ha kontakt :)

• akristiansson

å vad roligt att får lyssna på hjärtat det skulle jag också vilja göra men det är ju inte så långt kvar tills man får det.

• Dorjee

bor utanför uddevalla, testade precis postivt, blir bebis no 2 i april om allt vill sig

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla