gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
hej. jag bor i vänersborg. jag är i vecka 10 nu bf 10 mars.
hej. jag bor i vänersborg. jag är i vecka 10 nu bf 10 mars.
jag har inskrivning om en vecka och hoppas också på att få lyssna på hjärtat. så du kan väl berätta om du fick det eller inte.
å vad roligt att får lyssna på hjärtat det skulle jag också vilja göra men det är ju inte så långt kvar tills man får det.
Hej. Grattis till alla nya mammor:)
snödroppar 82: var utanför trollhättan bor du??
okej. min faster bodde i åsaka och min farmor och farfar bor i koberg. jag bor på onsjö å trivs jätte bra..
Hej allihoppa. Jag va på inskrivning i fredags då va jag i vecka 11 nu ska jag dit igen i vecka 13. Vi fick en jätte trevlig bm och det kändes jätte bra. när jag ska dit nästa gång tänkte jag fråga om man kan få lyssna på hjärtat.
jag ska ha i mars. jaså det är ju inte så roligt. har du gått upp mycket i vikt då? måste va skönt att ha gjort ul iaf. det längtar jag tills jag ska få göra.
jag va på sjukhuset igår och fick göra ul för att se så allt va bra med bebisen och det va det är en livlig liten bebis som är där inne i min mage.
nu har jag varit hos bm idag och tagit prover och pratat lite. kommer få tid till ul igen om ungefär 4veckor sen ska jag till bm igen om 6 veckor. så det blir nog bra. nu hoppas jag bara på att min mage ska sluta plåga mig och att det snart ska bli bättre så jag slipper gå och ha ont hela tiden.
mamma3: det finns ett ställe som heter i väntans tider som har mamma kläder har aldrig själv varit där men vet såna som varit det som är nöjda med kläderna. Det ligger i trollhättan. köns ul vet jag inte var man gör min syster gjorde det men hon åkte också till stockhölm men jag vet inte om dom gör det på näl eller om man måste åka till göteborg kanske. har själv inte planerat att göra det så jag har inte kollat upp det.
å jag hade så gärna också velat åka dit men jag har tyvärr inga pengar till att göra det just nu.
Hej tjejer.
vet ni varför jag tror att många slutar sälja mamma kläder det är nog för att många köper vanliga kläder fast lite större. men det är väldigt tråkigt tycker jag. Jag har kollat lite på nätet men det är så svårt då man inte kan prova det.¨
såna band har jag också funderat på att köpa är dom bra?