Inlägg från: Bula på magen |Visa alla inlägg
  • Bula på magen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

var verkligen supersnyggt!
    vad är snyggast att ha till mossgrön klädsel?? (tänker på filt/åkpåse)

• Bula på magen

åååh den i sammet är ju sååå snyggt!!!

• Bula på magen

nej faktiskt inte
    tror dock den kan dra åt sig hårstrån och "ludd"

• Bula på magen

nej hua...en sn skulle jag verkligen inte lägga en spänn på!!
    Väntar på magen skrev 2008-09-04 11:27:41 följande:

www.tradera.com/Urban_Jungle_One_Tree_Hill_kl...Att dom ens orkar lägga ut sånna här. Jag tycker att det ändå rätta skulle vara att kasta i sopen direkt. Vem vill köpa denna?
  • Bula på magen
    Stina0 skrev 2008-09-04 19:48:42 följande:
    Kikar in med en fråga här... Till er som kan! Funderar på att köpa en One Tree Hill åkpåse. Dom rear den för halva priset i en butik i stan. Funderar dock på om det går att "vika" ner överkanten när man har den i sittdelen? Så den liksom sitter fast? Inte "ramlar" i huvudet på bäbben!!Tacksam för svar!!
    vilken affär då? är själv på jakt efter en OTH åkpåse, helst brun för det tycker jag är fint. Vad kostar de i din affär?
  • Bula på magen

Har någon av er haft problem med ryggplattan i en klädsel? Min väninna har köpt en klädsel begagnat och den är verkligen i super skick....tills vi upptäckte att ryggplattan är "knölig" längs ner vid sittytan. Någon mer som varit med om det? Kan man fixa till det på något sätt? Att reklammera något man köpt begagnat och inte har kvitto på är väl inte så lätt? Det är en 08klädsel för den har den där lilla extra kardborrbandsbiten vid tittluckan för att snurra upp tittluckslappen.

svaret ska jag förmedla till min väninna

• Bula på magen
    Emmsan skrev 2008-09-05 09:24:42 följande:
    är det inte bara skummgummit inuti som knölat sej då???
    nej, det är liksom lilla plastplattan som tyget är fastsytt i som knölat sig...tänk dig en kartongbit som blivit vikt...så är det ungefär
  • Bula på magen

vaddå? kan man tvätta hela klädseln i tvättmaskin??? det skulle jag aldrig våga!

Emmsan skrev 2008-09-05 09:30:23 följande:
    ajdåverkar som om hon kört den i tvättmaskinen :( det enda är nog att försöka böja den rak med handkraft
  • Bula på magen

Bula på magen skrev 2008-09-05 09:59:41 följande:

vaddå? kan man tvätta hela klädseln i tvättmaskin??? det skulle jag aldrig våga!
    min väninna fick tag i säljaren...jo visst var klädseln tvättad i maskin, 30grader på skonsamt program.

vad får det för effekt på klädseln? (utöver knöglig ryggplatta) är klädseln helt plötsligt inte impregnerad och kan inte stå emot regn??
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII