Inlägg från: Bula på magen |Visa alla inlägg
  • Bula på magen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Johnsson skrev 2008-08-07 09:48:15 följande:
    Hittar inga Uj i skåne på blocket?! Dom flesta är sålda eller har ev köpare. Några tips var jag annars kan hitta Uj vagnar?
    Kan du inte tänka dig att be dem skicka med bussgods då? Det kostar inte så mycket? Någon från FL kan säker hjälpa dig med att åka och titta på vagnen om du vill att någon kikar på den innan du handlar
  • Bula på magen
    Nirnaeth skrev 2008-08-07 10:16:09 följande:
    det där är ingen fifties..Boys black heter den
    Jag har mailat säljaren och upplyst denne om namnet på klädseln, jag fick svar och hon var jätteglad att hon fick reda på att det är en boys black hon säljer och inte en fifties, hon skulle ändra i annonsen under dagen.
  • Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-07 10:23:38 följande:
    + pink och några FV oxå faktiskt! Jag va ej snabb nog att råffa åt mig någon FV!
    FV?
  • Bula på magen
    Johnsson skrev 2008-08-07 11:04:50 följande:
    Ringde babyland nu oh kollade..Dom säljer ut Girls Mango för 3995:-Man blir lite sugen...
    slå till!
  • Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-07 10:50:20 följande:
    Bula på magen skrev 2008-08-07 10:37:46 följande:
    Fashion Victim (Limited Edition)
    tack!
  • Bula på magen
    Nirnaeth skrev 2008-08-07 10:52:53 följande:
    Ja med tanke på hur mycket som ingår tycker jag att det var ett väldigt bra pris!
    toppen! min väninna som söker vagn och jag ska åka och kika på den ikväll
  • Bula på magen

jag hade nog avvaktat till v36-38.

• Bula på magen
    Jjohanna skrev 2008-08-07 12:50:33 följande:
    hej på er! har lite frågor jag hoppas ni kan svara på! har precis blivit en en beg uj från 06, kan man köpa till en båge eller bumper eller vad det nu heter eller? och ang att köpa ny klädsel, passar dom som finns i butik?
    De som finns i butik idag passar men det kommer bli en knapp över så det kan hända att klädseln kommer sitta något lite slappt men det funkar.
  • Bula på magen
    Johnsson skrev 2008-08-07 13:14:50 följande:
    Pratade med babyland innan...stämmer det att mossklädslarna inte kostar mer än 800:- ?????
    vaaaa??? så billigt!??!!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII