Inlägg från: Bula på magen |Visa alla inlägg
  • Bula på magen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

zmulizjanzon skrev 2008-08-26 21:33:27 följande:
    www.blocket.se/vi/17651166.htm tycker att detta var väldigt dyrt...?
    det tycker jag med!

jag tror inte den kommer bli såld till det priset...hoppas inte för det är ju inte svårt att få tag i en sprillans ny för mycket mindre peng!
  • Bula på magen
    MariaD skrev 2008-08-27 01:48:33 följande:
     Någon som har adaptern för bilbarnstol? Hur funkar det? Passar en Acta Graco? Vad kopstar dom?
    Så vitt jag har förstått det så är det så här: OM man har köpt en "svensk såld" adapter så ska den passa precis alla babyskydd eftersom den "svenska" har ett tygstycke i adaptern. Tydligen ser de amerikanska lite annorlunda ut. Experter: Har jag rätt?
  • Bula på magen
    LitenBlomma skrev 2008-08-26 22:34:32 följande:
    Jag har ju precis fått hem syskon UJ:en och satte genast ut Mejas EL för att köpa en singel UJ till henne att ha så länge. Men när mannen kom hem blev det tvärt nej, han tycker de är fula. Men jag VILL ha!!! Så nu ska jag tjura tills hans ger sig.
    hahahaha, lycka till! stå på dig! UJn är ju den bästa vagnen och dessutom den snyggaste!!
  • Bula på magen

Är detta ett OK pris? Visst borde det vara det? (ej min annons)
    www.blocket.se/vi/17676136.htm

Ser den OK ut eller någonting som inte stämmer? Visst är det en 07a som det står?

• Bula på magen
    LitenBlomma skrev 2008-08-27 08:43:05 följande:
    Vad är det för spärr?
    de svarta plastbitarna som sitter på fotstödet - där man drar i spakarna för att fälla ihop vagnen. Den är ditsatt för att det någon gång har hänt att vagnen fällt ihop sig själv (vilket är ofattbart att den kan ha gjort ifall man fällt upp den ordentligt menmen). (har inte hänt mig, men hänt typ 1 i tyskland och 1 i usa enl babyland)
  • Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 09:27:12 följande:
    Njaa..köpa grisen i säcken!? Skulle nog velat att det va foto me...kanske dom har om man kontaktar?? (inte min såklart) www.tradera.com/Urban_Jungle_Kladsel_-auktion...
    men jösses! den där skulle jag aldrig våga visa mitt intresse på! vem vet vad man får!??!
  • Bula på magen

så vitt jag vet ska rollerbug och UJ klädslarna kunna användas på respektive vagn. rollerbug är ju 4hjuliga varianten av urban jungle

ska gå in och kika på dina bilder nu! *nyfiken*

• Bula på magen

heeelt underbart!! jag ska bli med mossklädsel också!!!

• Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-28 10:57:08 följande:
    "Jag" skulle idag nog välja en from 2006-2009 Man kan finna till mycket bra pris!! Vad söker du i typ för färg? Prisklass?
    Ja så hade jag nog också gjort faktiskt!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII