Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
Nu har jag bestämt mig!! Jag ska köpa en UJ dubbel också!! Fast nu till nästa "I-lands problem": vilken fäääärg!?!? jag gillar brun, sand och rött! Vad skulle ni välja?
Nu har jag bestämt mig!! Jag ska köpa en UJ dubbel också!! Fast nu till nästa "I-lands problem": vilken fäääärg!?!? jag gillar brun, sand och rött! Vad skulle ni välja?
bonti?
Hej alla UJ fantaster! Nu har jag fått ett helt nytt chassi till min singelvagn! Det var framgaffeln som glappade (vagn+barn studsade hej vilt samt att det lät metalliskt då vagnen körde på varje liten ojämnhet i marken). OTH vill inte ta detta på garanti för att det är ett "känt vanligt problem" och uppmanar alla återförsäljare att reparera själva. I mitt fall hade både babyland och barnens hus reprarerat min framgaffel 2 gånger vardera och alternativet var att svetsa fast framgaffeln så att hjulet inte längre skulle gå att svänga på. Jag blev rasande och krävde att de skulle reklammera vagnen vilket de gjorde efter mycket om och men...men nu har jag ett nytt chassi! Tycker fortfarande att UJ är DEN BÄSTA vagnen ever!
Någon som vet om en pepitarutig klädsel passar till 08 chassi?
Fröken Sophia skrev 2008-08-25 08:38:30 följande: