Inlägg från: Bula på magen |Visa alla inlägg
  • Bula på magen

Den nya sand färgen är ju helt underbar!!! =)

• Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-06 11:52:30 följande:
    Bula på magen skrev 2008-08-06 08:51:32 följande:
    ser den ut som HAY??
    nej den är ljusare! =)
  • Bula på magen

Jag börjar fundera på att köpa en ny åkpåse till min singel. Har fifties klädseln...någon som har tips på vilken färg man ska satsa på?

tacksam för tips (och även bilder om någon har fifties med åkpåse)

• Bula på magen

ja den i sammet är huuuur snygg som helst!! problemet är att jag har katt och även om jag inte har vagnen inne eller att katterna är ute så känns det som om det ändå kommer fastna katthår på åkpåsen vet inte om jag vågar chansa...

andra tips?

• Bula på magen

Vad är ett rimligt pris för en klädsel på blocket? 06a? limited edition pink romance?

(ej annons!)

• Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-07 08:53:45 följande:
    Bula på magen skrev 2008-08-07 08:43:17 följande:
    Pink Romance är ingen LE (limited edition) kanske onödig info? tror dom säljs bättre nu än när den kom 2006 tom babyland REA ut denna mfl. för 3995:- dvs hela vagnen! men en beggad klädsel imellan 500-1000:- allt beror på skicket...då dessa kan se o bli lite sorkiga på sittsen typ!
    tack för tipset!
    att den inte var LE hade jag ingen aning om! Toppen att bli upplyst!
  • Bula på magen

Bonti rear ut vagnar just nu men inte för 3995...tror bonti rear ut 08or för ca 5000 vilket jag tycker är ett bra pris.

tror inte babyland har haft rea på urban jungle sedan tokrean på 3995 när de började sälja urban. upplys mig om jag har fel

• Bula på magen
    Johnsson skrev 2008-08-07 09:26:20 följande:
    Såg att Bonti hade rea på 08 vagnarna från 4795:-Är ute efter en Uj snarast då vi inte har någon vagn till tösen(snart 2 år)Men är det ide att köpa en ny eller man ska satsa på bättre begagnat? Vill inte lägga hur mycket pengar som helst,men 06-07 begagnade går ju på nästan lika mycket som dom rear ut 08 vagnarna för?!!
    Jag har ett par väninnor som prutat ner en 06a till 3500-4000.
  • Bula på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-07 09:42:08 följande:
    Köpte en sprillans ny på blocket = 4000:- Blocket är bra Men Bonti´s från 4795:- e bra pris på sprillans NY!!
    OJ! Det var ju ett super pris! Grattis!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII