LCHF tråden 3
Polarkakan åt jag igår med falukorv och stekt ägg, supergott! Fast ketchup var inge bra... Har hittat ett recept på ketchup som jag tänkte testa.
Polarkakan åt jag igår med falukorv och stekt ägg, supergott! Fast ketchup var inge bra... Har hittat ett recept på ketchup som jag tänkte testa.
Vad är IBS? Jag har blivit jättehård i magen... usch usch. Är det vatten som gäller då eller? Är det vanligt att magen krånglar när man äter enligt LCHF?
Igår blev det helt ok ändå, trots resturangbesöket:
7 kolhydrater (29g)
25 proteiner
68 fett
Idag har jag fuskat... ligger på sjukhus med lilltjejen och idag kom det clowner med "medicin". Tyckte väl lite synd om mig själv så jag tog emot det! Vet inte hur jag ska registrera det i minmat, men om jag bortser från dem såg det ut så här:
5 kolhydrater (18g)
22 proteiner
72 fett
Jag vet att det sket sig totalt med godiset, men det känns bra ändå!
Var finns det Low Carb bröd att köpa i Stockholm? Jag bor i Stockholm!
Kan man äta för lite med LCHF?
Idag har det varit fullt upp, och då hinner jag inte äta! Ikväll gjorde jag Fiberhusk-pannkakorna (som för övrigt var gryyymt goda!) med grädde och hallon till. Sen har jag inte fått i mig mer idag... Och nu är jag så mätt och klockan är mycket...
2 kolhydrater (5,32gram)
10 proteiner
88 fett
Totalt blev det 890 kcal.
Vi gick på After Work idag och de hade gratis Taco-bord! Japp, jag tog! Men jag har tyckte jag var värd det efter viktnedgången. Imorgon kör vi stenhårt igen!