• badprinsessan

Nya 30+ som arbetar på barn nr 1 som missat de 1002 sidorna i gamla del 8

Orginaltrådstart:

"Hittade tråden "30+ som arbetar på första barnet" och tänkte: åh, precis en tråd för mig!! Läste också trådstartaren och kriterierna för tråden är hur underbara som helst!

MEN sedan insåg jag att tråden hållt på ett tag... 1002 sidor, inget man läser in på en timme eller så... Dessutom känns det lite som man klampar in bland folk som redan känner varandra så väl.

Därför tänkte jag så här: Kanske finns det nya 30+are... (eller gamla också för den delen)

Så, vad säger ni? "

Välkomna alla 30+ som kämpar i motvind...

• Svar på tråden Nya 30+ som arbetar på barn nr 1 som missat de 1002 sidorna i gamla del 8
  • Istapp

Jadu Badis......vi får dra en djup suck du o jag och ladda om! Vad annat kan vi göra....
    Kram o Glad Midsommar alla gravida och icke gravida härinne!

• badprinsessan

Hoppas ni haft en trevlig midsommar tjejer, det har faktiskt jag Nu börjar min semester ska vara ledig en HEL vecka sedan back to work men nästa år kommer jag förhoppningsvis ha en riktig semester jag med...

Det påstås att misslyckande ska stärka en - ja så småningom kanske - eller?
  • Istapp

Jaha................då börjas det Idag är det dag 10 efter den efterlängtade spontanmensen och idag skall det inhandlas äl-tester och börjas testa every morning till det ger utslag.....önska mig lycka till!
    Äl kan ju komma om ett par dagar....eller för mig om ett par veckor eller ett par månader Bara det inte kommer så där dumt när min man ligger på sjukhus efter sin operation. Men det gör det väl säkert. Nej!!!! -bara positiva vibbar! Nu har jag kommit så här långt......som att äntligen få börja äl-testa igen. Jippi!

• mulan

Istapp: Visst önskar vi dig lycka till

Skönt med sommar, men jag längtar till Augusti
  • badprinsessan

Kissade oxå på en ÄL-pinna i går, negativt förståss, svårt att pricka in det där... har en pinne kvar, kissar kanske i kväll eller i morgon FM. I morgon åker vi till Sthlm för att sedan kliva på fin-fin båt som ska ta oss till Tallin, där ska vi sova en natt för att sedan ta en annan fin-fin båt tillbaks. På lördag ska jag gå på Kent o Thåström i Sthlm...

Men ti-fre massor med mys på båt o hotell så då kan ÄL-pinnen visa vad den vill, för sex kommer vi ha ändå

• SysterYster2

Det är rätta takter Badis. Sex ska man ha för att man vill och inte behöver. Skönt när det är så någongång under "bebis-tillverkandet"! Ha det så gott i Tallin!

• heffet

Hej alla!

Jag har varit på semester och varit bortkopplad från datorn.
    Allt är bra med min mage som nu är 24 + 3 dagar.
    Tyvärr förstör jag mycket för mig själv genom en jäkla hypokondri. Så fort något känns konstigt blir jag skiträdd och tänker att barnet ska komma för tidigt.
    Men hittills har allt gått bra och imorgon ska jag till BM på kontroll.
    Tänk om allt faktiskt kommer att gå bra hela vägen fram?

• mulan
    heffet skrev 2008-06-25 20:10:47 följande:
    Hej alla!Jag har varit på semester och varit bortkopplad från datorn.Allt är bra med min mage som nu är 24 + 3 dagar.Tyvärr förstör jag mycket för mig själv genom en jäkla hypokondri. Så fort något känns konstigt blir jag skiträdd och tänker att barnet ska komma för tidigt. Men hittills har allt gått bra och imorgon ska jag till BM på kontroll.Tänk om allt faktiskt kommer att gå bra hela vägen fram?
    Såklart att det kommer gå bra.Tror faktiskt att de flesta blir mer eller mindre hyprokondrier vid IVF.
    Skönt med semester, men jag längtar till Augusti
  • Istapp
    heffet skrev 2008-06-25 20:10:47 följande:
    Hej alla!Jag har varit på semester och varit bortkopplad från datorn.Allt är bra med min mage som nu är 24 + 3 dagar.Tyvärr förstör jag mycket för mig själv genom en jäkla hypokondri. Så fort något känns konstigt blir jag skiträdd och tänker att barnet ska komma för tidigt. Men hittills har allt gått bra och imorgon ska jag till BM på kontroll.Tänk om allt faktiskt kommer att gå bra hela vägen fram?
    Klart det kommer att gå bra Heffet!!! + att ni börjar du ju komma över nästa "safe-gräns" där bäbisar faktiskt klarar sig OM mgt händer bara det är ju skönt att veta. Lycka till och klappa magen från mej.

Ego: själv har jag ont i äggstockarna...särskilt den vänstra men inget utslag på ngt äl - test. Dag 14 idag. Mannen är ju nyopererad och gipsad så....kommer äl snart så får vi hoppa över denna gång MEN jag kom ju på ngt superpositivt med det hela även om vi skulle missa pga. hans operation; om jag får äl snart så får jag ju mens 2v efter det och kan DÅ äta min hormonkur för om 4 v borde han ju vara startklar trots gips
    *hoppfull*

Hur går det för dig Badis?
    Och hur mår du Bling??
  • badprinsessan

Tallin var härligt, jättenöjda med både hytten på båten o med vårt hotell, så bra service och trevligt bemötande överallt, härligt väder, god mat o billig dricka Nu Sthlm över helgen med bla KENT i morgon... sedan åter till jobbelijobbet, ska även ta upp VV igen så att jag kan gå ner några kilo ytterligare till nästa IVF.

Svar på tråden Nya 30+ som arbetar på barn nr 1 som missat de 1002 sidorna i gamla del 8