• Smajla

Vita hem del 5

Himmelbit skrev 2007-10-06 20:46:45 följande:
    Du får ta med dig en kabinväska på hjul, till alla billiga inredningstidningar då
    haha, ja, gissa om jag hade en grinig make två steg bakom mig hela mässan förra året eftersom jag gjorde misstaget att köpa tidningarna först och han fick agera bärhjälp.. Skrattande så i år ska jag köpa dem strax innan vi drar oss därifrån!
  • Smajla
    Pict0219.jpg Pict0218.jpg

Jippi, idag fick jag ÄNTLIGEN tag i den vita chokladen!! Som jag har letat och till och med svärmor har letat åt mig Skrattande Ett tips för er som ff letar, den ser ut såhär, höll på att gå förbi den då den stod med flickan utåt och jag hade bara sett den första bilden genom juliah..
  • Smajla
    Himmelbit skrev 2007-10-06 21:06:38 följande:
    Det misstaget har jag också gjort - men jag fick snällt bära själv för jag hade inte sambon med mig...
    ajaj.. Skrattande
  • Smajla
    Enji skrev 2007-10-06 21:08:38 följande:
    Det var nästan ett bättre drag.. lämna mannen hemma. Så kan man strosa så länge man vill
    fast min man gillar också inredning så han vill följa med! men han tyckte jag shoppade för många tidningar.. Flört
  • Smajla
    Enji skrev 2007-10-06 21:10:47 följande:
    Åh, det är väl mysigt med en god kopp choklad. Idag gick jag inom en te-butik. Köpte lite "fint" te med mig hem, god honung med citronsmak och ett gott choklad. Känns lite lyxigt.
    jättemysigt! och lyxigt, precis som du säger, unna sig lite grann..
    Enji skrev 2007-10-06 21:11:22 följande:
    Ah ... ja, då så!
    Skrattande
  • Smajla

Igår fick jag fyndat! Endast 49 kr och jag vet att de kostar betydligt mer i inredningsbutiker..

Och idag fick jag tag i en skål till samma Sia-servis som vi har delar ur.. Hade inte sett att de hade den förut.

Skål från Sia, till vår samling..

• Smajla
    Himmelbit skrev 2007-10-06 21:31:53 följande:
    Sitter och kollar runt på Blocket... Jag blir helt sjuk!Jag är helt galen i gamla fina skåp som med lite vit färg skulle bli helt underbara!Men jag vågar inte säga till sambon att jag ska köpa fler skåp - mitt senaste inköp har jag inte ens börjat måla ännu... Jag tror att jag skulle kunna fylla mitt hem med en massa underbara skåp - kan man få för många...
    förstår dig, det finns så otroligt mycket fint..
  • Smajla
    Ska använda som papperskorg till pysselhörnan.

och denna fick jag till 50%, ska ha som papperskorg vid pysselhörnan då jag tröttnat på att trava fram och tillbaka till papperskorgen i köket eller till arbetsrummet med skräpet..
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-06 21:40:07 följande:
    SmajlaÅhhh vilka fina saker du har fått tag i! Vilka fynd!Sitter här hos svärföräldrarna och dottern har äntligen blivit av med febern. Exakt 3 dygn och nu är hon helt prickig. Låter ju precis som 3-dagars. Men det har hon ju redan haft. Blir man inte immun mot det? Någon som vet? Helt OT, ursäkta. Men jag tänkte att det finns flera småbarnsmammor här...
    tack!
    knyttis skrev 2007-10-06 21:41:14 följande:
    Smajla - Vad fina saker du fyndat - alltid lika kul med nytt! Behöver också en papperskorg till arbetsrummet - den du hittat var en het kandidat!
    tackar! men skynda fynd isf, i min butik tog jag den näst sista..
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-06 21:47:21 följande:
    mimmi006Får se vad familjen tycker när vi åker imorgon. Har 3 olika människor som kommer hem till mig imorgon och ska köpa prylar av mig. Har gjort en vindsröjning och det är helt otroligt att det finns köpare till allt skräp!Ska bli skönt att bli av med lite...
    visst är det en befriande känsla..?
Svar på tråden Vita hem del 5