• Smajla

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 20:16:02 följande:
    Smajla: Vi har redan en spegel, och nu blir det en till. *vem vet vi kanske gillar samlivet lite kinky*
    Skrattande
    Sylt skrev 2007-09-26 20:18:06 följande:
    märkte det inte förrän efter ett par dagar, tur de är shabby
    (speglarna) ja, tydligen så funkar det Skrattande
    mimmamum skrev 2007-09-26 20:18:48 följande:
    Svart är aldrig fel! Jag blev så nöjd med min stol! Ibland blir jag så trött på folks kommentarer som dessa: Hur hinner du med allt pyssel, inredning  och dessutom att BLOGGA! Det är nästan meningen att man ska känna dåligt samvete, de verkar tro att jag skiter i allt annat och bara bloggar! Vadå?! Får man inte ha ett intresse? Jag varken joggar eller samlar på frimärken, bara för att man är mamma är man BARA det då?! Blir så upprörd! Jag vet att folk inte menar nåt illa men jag är bara så trött på frågan hur jag hinner, nån som känner igen sig eller är jag ensam?
    har inte fått frågan men säg som Birks och Kalles mamma råder Skrattande Plus att du varken sover eller äter Skrattande Dumma frågor får dumma svar Flört Men det är det där med den svenska avundsjukan, usch vad jag är trött på den..
  • Smajla

Vet ni vem jag och maken stötte på på Ikea en gång då? Prästen som vigde oss! Och han blev nog lika paff som vi för han liksom stannade i ett kliv och stirrade på oss Skrattande En trevlig kille!

• Smajla

Usch tjejer vad trött och ledsen jag är..

Sitter här mitt i natten, kan inte sova och känner mig ensammast i hela världen. Jag är trött på att ha sömnproblem, trött på att vara sjuk, trött på att vara ledsen och trött på att försöka kämpa för att må bättre. Jag är ledsen för att ligga min man till last när jag är sjukskriven, ledsen för att mina vänner inte hör av sig, min bror struntar fullständigt i mig, ledsen för att inte kunna skaffa barn pga mig, pga att jag inte mår bra. Jag är ledsen över mina familjeproblem med min mamma, all skit jag fått ta emot i livet som gjort att jag hamnat där jag är nu. Jag är trött på att gråta, inte våga göra saker på egen hand, trött på min sociala fobi, trött på min torgskräck, ledsen över att livet har blivit såhär.

NÄR är det min tur? När ska jag få må bra? När ska jag få hålla vår lilla efterlängtade bebis i famnen för första gången? Hur i hela friden ska jag få jobb som hittills varit sjukskriven i drygt ett år, 30 år utan barn - vem 17 vill anställa mig?

Hade jag inte haft min man så hade jag inte levt idag. Han är mitt ljus i mörkret och han är min familj.

Vet inte riktigt varför jag skriver detta men jag skriver det ändå och postar det - jag behöver få det ur mig just nu.

• Smajla
    mimmi006 skrev 2007-09-27 20:47:13 följande:
    Inga fler som vill hänga på oss nya virkerskor?
    skulle hemskt gärna vilja men jag har aldrig virkat i hela mitt liv och kan inte ett smack!
  • Smajla
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-27 21:10:07 följande:
    Smajla: Jag har heller aldrig virkat. Men vad kan händà? Att det inte blir bra är det värsta
    Ska lära mig det en dag men jag kommer aldrig kunna klara det där just nu, det går bli en annan gång.
    juliah skrev 2007-09-27 21:13:25 följande:
    smajla och mufflon, jag har heller aldrig virkat! jag tror att det kan vara lite meditativt och mysigt. Ser dessutom alla vackra alster framför mig
    Ja, mormor virkade massa så jag ska gå i hennes fotspår men då vill jag koncentrera mig mer på det och det orkar jag inte just nu.
  • Smajla

Tänker på dig och din famiilj Gemelli - förstår att det känns oroligt just nu! kram!

Tack söta Knyttis för söta ord!

Och tack Malin för kramen!

• Smajla
    lillafruluva skrev 2007-09-28 12:55:13 följande:
    Förresten, jag hittade den vita chokladen på Ica Maxi, vid kaffet! Fast sen blev jag för snål, så det blev ingen ändå(83kr)
    Oj, det var dyrt! Men jag har inte funnit det ännu Ledsen
Svar på tråden Vita hem del 5