knyttis skrev 2007-09-23 16:20:58 följande:
Hemma efter handlandet! Lillkillen helt slut har gått omkring och gungat och tröstat och nu sover han Blev IcaMaxi och Hm som hanns med.Smajla - Tack! Fint i bloggen!Mimmi - Lyckans ost! Min man städar men inte så noga... ofta gör jag heldre det själv så de blir ordentligt gjort Mimmamum - Ser fram emot bild på dina nyinköp Roligt att de inte var så dyra. Kanske man borde ta en sväng till Åhlens nu när de verkar fått in så mkt fint. Juliah - Vad roligt att du varit inne och skrivit! Kram!Sydde ett hjårta med lite broderi igår - ska visa bild
senare.Ni som fått kommentar av Snickarsbacken i bloggen- det är jag Har skaffat konto så jag kan kommentera ordentligt!
tack!
mimmamum skrev 2007-09-23 19:31:28 följande:
Nytt inlägg, mina nya lampor! Välkomna!
Å vad fina!
Birks och Kalles mamma skrev 2007-09-23 19:31:37 följande:
Aha! Tack jag kunde inte förstå varför mina inte såg ut som dina.
Nä, man blir ju fundersam, naturligtvis!
Värsta Supermamman skrev 2007-09-23 19:48:10 följande:
Hej!Kajsa du måste välja vilka ikoner du vill visa, gå in på medlemsinställningar och välj.Mimma: Underbara lampor!! Förstår att du är glad.Smajla: Jättefin ny logga i din blogg.Bea: Älskar din blogg!!
tack snälla!
vårsol skrev 2007-09-23 21:12:40 följande:
Jag har hittat massor nu!Jag tror även jag ska slå in tvålar i tidningspapper, sätta dit en bild och knyta om med sånt där papperssnöre. Blir det bra tror ni? Och visst ska det vara nån lite lyxigare tvål, inte barnängens storpack?
kika in i min blogg
pillpyssel.blogspot.com så får du se hur jag gjort med mina.